اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کرونا ناکارآمدی سبک زندگی غربی را نشان داد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ویروس کرونا نشان داد سبک زندگی غربی برای مردم ناکارآمد است.

کرونا ناکارآمدی سبک زندگی غربی را نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در نشست شورای اداری استان با بیان اینکه ویروس کرونا تمام معادلات و سنت ها را به هم ریخت، گفت: کرونا سبب یک تحول جهانی شد که ما هم باید به فکر ایجاد تحولی در مقابل آن باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه این تحول باید در زمینه اعتقادات، آموزش و پرورش، مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی حاکم شود، گفت: باید سنت آموزشی قرآن را بر اساس سه اصل تدین، تفکر و تعقل به کار گیریم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه ویروس کرونا نشان داد سبک زندگی غربی ناکارآمد است، افزود: آنچه به کمک کشور ما آمد خداباوری مردم بود و عنایتی که خداوند به کشور کرد.

وی به انتقاد از شیوه مدیریت غرب به ویژه آمریکا در بحث کرونا پرداخت و گفت: در کشور آمریکا دولت مردم را رها کرده و صرفاً به فکر قرنطینه سرمایه داران است.

آیت الله ناصری از مسئولان استان خواست تا تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم را در دستور کار خود قرار دهند و  تصریح کرد: مصوبه ای که تصویب می شود باید آن را پیگیری کرد تا در کوتاه ترین زمان عملیاتی شود.

وی به شیوه اجرای طرح دوچرخه سواری در استان یزد پرداخت و گفت: چنانچه دوچرخه سواری سبب حذف وسایل نقلیه شود خوب است ولی دوچرخه سواری در پاسی از شب و با اختلاط دختر و پسر خارج از شأن استان یزد است.

امام جمعه یزد با بیان اینکه در همه کارها اخلاص و در نظر گرفتن رضایت خداوند ملاک است، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره دهم تشکر کرد و گفت: اگر نمایندگان در این چهارسال برای خدا کار کردند موفق بودند و نمایندگانی هم که می آیند چنانچه برای خدا کار کنند موفق خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول