اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امکان ثبت‌نام برخط در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از فراهم شدن امکان ثبت‌نام برخط و یکپارچه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در این استان خبر داد.

امکان ثبت‌نام برخط در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سمنان

معصومه عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ثبت‌نام برخط و یکپارچه برای کلیه متقاضیان بخش خصوصی برای شرکت در معاملات دولتی فراهم شده است و به‌منظور انگیزش کاربران، ثبت‌نام برخط تا اطلاع ثانوی رایگان خواهد بود.

وی با اشاره به مزایای اجرای این طرح تصریح کرد: عدم نیاز به مراجعه حضوری و ارائه اسناد کاغذی از مزایای روش برخط و عدم نیاز به ثبت‌نام جداگانه برای شرکت در مناقصه و مزایده از مزایای ثبت‌نام یکپارچه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه این امکان به‌زودی برای کاربران بخش دولتی نیز فراهم خواهد شد، ادامه داد: این خدمات منجر به حذف مراجعات حضوری، کاهش حمل و نقل و مهم‌تر از همه افزایش بهره‌وری و کارایی می‌شود.

عزیزی یادآور شد: کلیه متقاضیان شرکت در معاملات دولتی ازجمله تأمین‌کنندگان، مناقصه‌گران و مزایده‌گران استان سمنان که تاکنون موفق به عضویت در سامانه نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی setadiran.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول