اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۳ نانوایی متخلف بهداشتی در مهدی‌شهر پلمب شد+ تصاویر

سه نانوایی که در روزهای شیوع کرونا در مهدی‌شهر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، پلمب شدند.

۳ نانوایی متخلف بهداشتی در مهدی‌شهر پلمب شد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، استان سمنان در روزهای اخیر شاهد شیوع ویروس کرونا در شماری از شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان بوده است.

یکی از این شهرستان‌ها که این روزها خبرهای نگران‌کننده‌ای از شیوع ویروس کرونا در آن به گوش می‌رسد، شهرستان مهدی‌شهر در شمال این استان است.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر در نشست ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان، تدابیر ویژه‌ای را برای مقابله با شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا در این شهرستان اتخاذ کرده است.

در همین راستا، از صنوف مختلف خواسته شده است تا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.

عبدالرضا میقانی، فرماندار شهرستان مهدی‌شهر نیز تذکر و اخطار جدی در این رابطه داده است و تأکید کرده اصنافی که بهداشت را رعایت نکنند، پلمب خواهند شد و این اخطار در خصوص نانوایی‌های شهرستان مهدی‌شهر در سه نوبت اجرایی شده است.

سه واحد نانوایی متخلف بهداشتی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس توسط بازرسان مرکز بهداشت شهرستان مهدی‌شهر پلمب شد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، مردم باید همچنان خودمراقبتی و فاصله اجتماعی هوشمند را رعایت کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان‌های استان سمنان هرچه زودتر قطع شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول