اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

روز قدس نمایانگر اتحاد دنیای اسلام در برابر رژیم‌های خون‌خوار است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در آستانه روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

روز قدس نمایانگر اتحاد دنیای اسلام در برابر رژیم‌های خون‌خوار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در آستانه روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: فلسفه و محتوای روز جهانی قدس در بستر رمضان‌المبارک که موسم تمرین صبر و استقامت است، نوید بخش نصرت الهی است که آیات محکمات قرآن مجید، آن را محصول پایداری، مقاومت و نهراسیدن از دشمن معرفی می‌کند.

در ادامه آورده شده است: روز قدس روز احیای اسلام است. روز قدس، روز مشت‌های گره‌کرده بشریت است؛ بر مبنای فرمایش پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد (ص) که می فرمایند «اگر کسی صبح از خواب برخیزد و به فکر رسیدگی به امور مسلمین نباشد؛ مسلمان نیست»؛ و به پیروی از تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مشت‌های خود را گره کرده و بر دهان رژیم‌های گرگ‌صفت منطقه و جهان و در رأس آن‌ها غده سرطانی دنیا، اسرائیل غاصب می‌کوبند.

در بخش دیگری از این بیانیه تایکده شده است: رژیم‌ها و دولت‌های خونخوار آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی که در جنگ‌های نیابتی خود در عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورهای اسلامی سعی در تضعیف دنیای اسلام و تضعیف امواج خروشان بیداری اسلامی دارند، بار دیگر در وضعیت شیوع جهانی ویروس کرونا در روز قدس شاهد اتحاد دنیای اسلام  و نظاره‌گر افول قدرتشان در منطقه خواهند بود.

دانشجویان بسیجی در بخش از این بیانیه خاطرنشان کرده‌اند: قدس اولین قبله مسلمانان جهان است. در این سال‌ها دفاع از مظلومین، تنها حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و قدس شریف، قبله اول مسلمانان را شامل نمی‌شود؛ بلکه دفاع از ملت و کشورهای سوریه، عراق، بحرین و یمن را نیز در بر می‌گیرد؛ مسلمانان آزاده جهان، در این روز با وحدت خود به مستکبرین عالم از جمله رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایت کار، هشدار خواهند داد؛ همانگونه که رهبر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای فرمودند «جنگ با اسرائیل آرزوی هر مسلمان و ایرانی است» مسلمانان آماده‌اند تنها با یک اشاره، موجودیت بی‌وجود این رژیم و ویروس منحوس قرن را از روی زمین محو کنند.

این بیانیه بیان می‌کند: تحولات منطقه و پیروزی‌های حزب الله لبنان و حماس در جنگ‌های رودررو با رژیم منحوس اسرائیل گواه این مدعاست که این رژیم جعلی و نامشروع در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و این دمل چرکین جهانی رو به فروپاشی است. طولی نخواهد کشید که اجاره‌نشینی اسرائیل غاصب به پایان برسد و جهانیان زوال آن را به نظاره خواهند نشست.

  همچنین در بخش دیگری از این بیانیه با اشاربه جنایات برخی رژیم‌های منطقه می‌افزاید: آل سعود و کشورهایی مانند امارت و بحرین نیز باید بدانند، ننگ ابدی را با برقراری روابط دوستانه با رژیم صهیونیستی که بر خلاف صریح دستورات الهی است برای خود رقم زده‌اند که موجب نفرت همه امت اسلامی از این سیاست‌های ننگین گشته است. رژیم صهیونیستی نیز باید بداند شمارش معکوس عمر ننگینش آغاز شده است و نابودی سرنوشت محکوم این رژیم پوشالی است و جبهه مقاومت که امروز قدرتمندتر از هر زمان دیگری است دیر یا زود طومار ننگین این رژیم را در هم خواهد پیچید.

در پایان این بیانیه آورده شده است: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان، ضمن گرامیداشت شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، شهید راه قدس، از عموم آزادی خواهان جهان، ملت شریف ایران، خصوصاً مردم شهیدپرور و دانشجویان انقلابی استان اصفهان دعوت می‌کند، با توجه به شیوع کرونا ویروس، جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، امسال همچون گذشته با بصیرت، در ایّام پایانی ماه مبارک رمضان، نابودی آن رژیم و ویروس منحوس جهانی را از درگاه الهی مسألت کند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول