اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

درخواست محیط‌بان گتوندی از مسؤولان

سیدامین‌ هادی‌پور محیط‌بان فداکار گتوندی پایش را در راه طبیعت از دست داد و اکنون چشم انتظار مسوولان است.

درخواست محیط‌بان گتوندی از مسؤولان

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، اوایل اردیبهشت ماه امسال افرادی ناشناس و مسلح به پاسگاه محیط‌بانی شهرستان گتوند به دلایل نامعلوم حمله ور شدند و محیط‌بان گتوندی را از ناحیه پا به شدت مجروح کردند.

بعد از وقوع حادثه محیط‌بان به اهواز اعزام می‌شود اما به‌دلیل شدت جراحات وارده سریعا عازم تهران می‌شود که در هفتم اردیبهشت ماه 99 کادردرمانی بیمارستان پارس تهران خبر می‌دهند که پای محیط‌بان گتوندی برای حفظ جان او قطع می‌شود!

بعد از قطع پای محیط‌بان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان خبر داد که سیدامین هادی‌پور محیط‌بان گتوندی زیرپوشش بیمه می‌رود و از او حمایت‌های مالی و قضایی می‌شود.

حال بعد از این قضایا محیط‌بان فداکار گتوندی خواسته ای که از مسئولان دارد این است که یک پای مصنوعی هوشمند برای او تهیه کنند.

هادی‌پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در گتوند گفت: یک خواسته از مسئولان دارم و آن این است که یک پای مصنوعی هوشمند برای من تهیه کنند تا بتوانم راه بروم.

هادی پور در ادامه از روند درمان و ترخیصش گفت :تا زمانی که عفونت در خونم باشد نیاز به تزریق آنتی بیوتیک دارم که حتما باید این عفونت رفع شود تا بتوانم مرخص شوم و همچنین از کادر درمانی بیمارستان پارس تهران کمال تشکر و رضایت را دارم که به بنده لطف دارند.

هادی پور ضمن تشکر از خانواده خود، مردم شهرستان گتوند و دیگر هموطنان عزیز بابت جویای احوال وی، از مدیرکل محیط زیست استان خوزستان و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کل کشور و دیگر مسئولان که از وی عیادت کردند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول