اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع ۲۰هزار بسته معیشتی توسط بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران گفت: ۲۰هزار بسته معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان در بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع شد.

توزیع ۲۰هزار بسته معیشتی توسط بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران

هادی حفیظی مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: پس از شیوع کرونا در سطح کشور با همت قرارگاه پدافند زیستی و سلامت سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در قالب گروه‌های دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان برای مقابله با این ویروس منحوس اقدامات مختلفی را شروع کردیم.

وی ادامه داد: تولید و توزیع مواد شوینده و بهداشتی مانند مواد ضدعفونی سطوح و دست در حجم بالایی توسط حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی کانون‌های بسیج فرهنگیان در استان تهران انجام شده است.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران با اشاره به تولیدات ماسک اضافه کرد: ۲۰۰هزار عدد ماسک بهداشتی و یکبار مصرف توسط این سازمان تولید و در مناطق محروم شهرستان‌های استان تهران توزیع شده است.

حفیظی با بیان اینکه در چندین مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان کرده‌ایم، تصریح کرد: پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مؤمنانه، اقدامات ما به صورت منسجم شده‌ای ادامه یافت و در این راستا ۲۰هزار بسته معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان در بین خانواده‌های کم‌بضاعت توزیع شد.

وی با بیان اینکه در شب‌های قدر حدود ۲۰هزار بسته معیشتی توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی در مناطق محروم استان تهران توزیع شد، افزود: ۲میلیارد ریال وجه نقد به صورت هزار عدد کارت هدیه ۲۰۰هزار تومانی بر اساس شناسایی دانش‌آموزان نیازمندان بین خانواده‌های آن‌ها توزیع می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران بیان کرد: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و مردمی برای رفع مشکلات کشور بسیار مؤثر است و در این راستا گروه‌های جهادی زیادی برای مقابله با بیماری کرونا راه‌اندازی شده و اقدامات مختلفی از جمله ضدعفونی کردن بیمارستان‌ها و مدارس انجام شده است.

حفیظی در پایان خاطرنشان کرد: امروز در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه که به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و خیران مدرسه‌ساز در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزارشد، هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰هزار تومان و هزار کارت هدیه ۲۰۰هزار تومانی توزیع شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول