اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عیدی پلیس اصفهان به مالکان خودروهایی که خودروی آن‌ها در پارکینگ است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت :عیدی پلیس اصفهان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر تخفیف 50 درصدی هزینه پارکینگ خودروهای توقیفی است.

عیدی پلیس اصفهان به مالکان خودروهایی که خودروی آن‌ها در پارکینگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی اظهار داشت: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان اصفهان و فرا رسیدن عید سعید فطر ، پلیس راهور اصفهان تخفیف 50 درصدی برای ترخیص خودروهای توقیف شده در نظر گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان افزود: کلیه خودروهایی که در پارکینگ هستند شامل این تخفیف 50 درصدی می‌شوند به استثنای خودروهایی که با دستور قضائی توقیف شده‌اند.

وی بیان داشت: این عیدی پلیس اصفهان به مالکان خودروهای توقیف شده است و از روز شنبه مورخه سوم خرداد ماه به مدت 10 روز اجرایی می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: مدت این طرح ویژه پلیس محدود است و شهروندانی که خودروهای آنها بدون دستور قضائی در پارکینگ پلیس است می‌بایست به دفاتر پلیس+10 مراجعه و از این تخفیف 50 درصدی پلیس بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول