اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اولویت دورکاری با کارکنان دارای بیماری‌های آسیب پذیر و بانوان دارای فرزند خردسال

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: در چهل و سومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان، اولویت دورکاری (تا یک سوم) با کارکنان دارای بیماری‌های آسیب پذیر و بانوان دارای فرزند خردسال قرار داده شد.

اولویت دورکاری با کارکنان دارای بیماری‌های آسیب پذیر و بانوان دارای فرزند خردسال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، کوکب موسوی با اشاره به جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که صبح سه شنبه 30 اردیبهشت در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه گزارش وضعیت عملکرد ادارات استان و دفاتر پیشخوان در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کلیه بخشنامه‌ها و مصوبات مربوطه ارائه شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی ادامه داد: مقرر شد کلیه ادارات با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، بر مبنای بخشنامه شماره 10934 مورخ 99/1/19 آقای دکتر انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور که قبلاً طی نامه شماره 1143/3/38 مورخ 99/1/20 ارسال شده است، مجازند زمینه دورکاری تا یک سوم کارکنان خود را به گونه‌ای فراهم کنند که کارکنان دارای بیماری‌های آسیب‌پذیر و بانوان دارای فرزند خردسال، در اولویت قرار گیرند.

وی تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، شیوع ویروس کرونا و عواقب آن هنوز ادامه دارد و جامعه نیز با این موضوع درگیر خواهد بود، بنابراین لازم است با دیدگاه بلندمدت و تغییر در فرهنگ زندگی، آسیب‌های آن را کاهش دهیم، از سوی دیگر دستگاه‌های اجرایی موظف هستند وظایف و مأموریت‌های خود را انجام دهند و خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در زمینه «خدمات ضروری» مختل نگردد.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول