اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تأمین برق شرکت شیمی قرن زنجان و جلوگیری از بیکاری 600 کارگر

دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: در راستای رفع موانع تولید و حمایت از صنعت، مشکل تأمین برق شرکت شیمی قرن زنجان برطرف شد.

تأمین برق شرکت شیمی قرن زنجان و جلوگیری از بیکاری 600 کارگر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی در  حاشیه  بازدید از شهرک صنعتی نوآوران زنجان و شرکت شیمی قرن، تولیدکننده انواع ژل ضد عفونی کننده و خانواده مواد شوینده و پاک کننده اظهار کرد: دستگاه قضایی استان زنجان خود را مکلف می‌داند که در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری از واحدهای تولیدی حمایت کرده و موانع تولید را برطرف کند.

دادستان زنجان ضمن تقدیر از مدیرعامل این شرکت درباره سرمایه‌گذاری در زنجان و فراهم کردن فرصت اشتغال تعداد 600 کارگر به صورت مستقیم خاطرنشان کرد: دادگستری زنجان  مشکلات واحدهای اقتصادی و تولیدی را بررسی می‌کند و  با استفاده از ظرفیت‌هایی که در این قوه وجود دارد، تلاش شده تا حمایت‌های مناسبی صورت بگیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه شرکت در حمایت از کارگر و عدم تعدیل نیرو و اولویت استفاده از زنان سرپرست خانواده و نیز پیشگیری از وقوع حوادث کاری، خصوصا بهره‌گیری از نو‌آوری‌های خاص و تولیدات داخلی و استفاده از تصفیه خانه به روز موفق بوده است به همین دلیل حمایت‌های لازم از آن انجام شده است.

کرمی با بیان اینکه حمایت از شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به  جهش تولید نام‌گذاری شده، یک تکلیف شرعی است، گفت: در این راستا همگان باید به وظیفه خود عمل کنند.

دادستان زنجان ادامه داد: فعالیت چنین شرکت‌های تولیدی و ایجاد اشتغال و استفاده 95 درصدی از کارگران بومی خود استان زنجان اقدامی ارزشمند است از همین رو حمایت از این شرکت‌ها و تلاش برای رفع موانع تولید یک وظیفه است و دادگستری استان زنجان در این راستا با جدیت و اقتدار به وظیفه قانونی عمل خواهد کرد

وی با اشاره به پیگیری انجام شده درباره تأمین برق این شرکت نیز گفت: مشکل تأمین برق  شرکت برای افزایش تولید و ایجاد خط تولید باید رفع شود، لذا وظیفه حاکمیت برای رفع مشکل برق شرکت شیمی قرن این است که برق را در ورودی شرکت تحویل دهد، لذا هدف بنده از بازدید از شرکت حل این موانع است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول