اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

رشد ۱۵۰ درصدی جذب دانشجوی دانشکده رسانه فارس در سال گذشته

رئیس دانشکده رسانه خبرگزاری فارس از رشد ۱۵۰ درصدی جذب دانشجو در این دانشکده در سال گذشته خبر داد و گفت: تعدادی از دانشجویان ورودی جدید این دانشکده در بدو ورود وارد فعالیت‌های تولید رسانه‌ای برای بخش‌های مختلف خبرگزاری فارس شدند.

رشد ۱۵۰ درصدی جذب دانشجوی دانشکده رسانه فارس در سال گذشته

حمید حسن پور رئیس دانشکده رسانه خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با تاکید بر استقبال بی نظیر دانشجویان از رشته‌های مهارتی این دانشکده گفت: دانشکده رسانه فارس در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به دلیل کیفیت بالای آموزش و دارا بودن امکانات منحصر به فرد و استفاده از مدرسان به نام و متبحر با استقبال داوطلبان کنکور ۹۸ روبه رو شد. علیرغم کاهش تعداد دانشجویان در مراکز آموزش عالی کشور، جذب دانشجو در این دانشکده با رشد ۱۵۰ درصدی رو برو بود.

* ورود به فعالیت‌های تولیدی رسانه‌ای از ترم اول دانشکده

وی با بیان اینکه تعدادی از دانشجویان ورودی جدید این دانشکده در بدو ورود وارد فعالیت‌های تولید رسانه‌ای برای بخش‌های مختلف خبرگزاری فارس شدند، گفت: دانشجویان رشته‌های مختلف با تشکیل تیم‌های تخصصی به تولید مستند، گزارش‌های خبری، پژوهش وتولید محتواهای رسانه‌ای می پردازند تا دانش رسانه‌ای را در کنار آموزش‌های نظری، به صورت عملی بیاموزند. تولیدات این دانشجویان از شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و نیز خبرگزاری های معتبر از جمله خبرگزاری فارس منتشر شده است.

 

* رشد بیش از ۴ برابری فعالیت‌های فرهنگی دانشکده رسانه فارس نسبت به سال گذشته 

رئیس دانشکده رسانه خبرگزاری فارس همچنین از رشد بیش از ۴ برابری فعالیت‌های فرهنگی این دانشکده نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گفته حسن‌پور، به منظور ارتقای سطح تولیدات رسانه ای دانشجویان، استودیو و مرکز دوبله تخصصی این دانشکده به زودی افتتاح و آغاز به کار می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول