اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پلمب یک کارگاه غیرمجاز تولید زولبیاوبامیه در ورامین

رئیس اداره صمت شهرستان ورامین از پلمب یک واحد تولید غیرمجاز و غیربهداشتی زولبیاو بامیه در قرچک ورامین خبر داد.

پلمب یک کارگاه غیرمجاز تولید زولبیاوبامیه در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه روند طرح نظارتی ایام ماه مبارک رمضان، یک کارگاه تولیدی زولبیا و بامیه که در شرایط غیربهداشتی اقدام به تهیه زولبیا و بامیه می‌کرد، پلمب شد.

وی ادامه داد: این کارگاه زولبیا و بامیه پزی در شرایط غیربهداشتی و در محل پارکینگ یک ساختمان در حال فعالیت بود که مورد شناسایی، پلمب و پرونده متصدی واحد نیز به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

رئیس اداره صمت ورامین بیان داشت: در ادامه تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس، اغذیه فروشی‌ها و به‌خصوص شیرینی‌پزی‌ها و کارگاه‌های تولید زولبیا و بامیه از اول ماه مبارک رمضان، بازرسان اداره صمت، شبکه بهداشت و درمان و پلیس اماکن در دو شیفت صبح و عصر اقدام به بازرسی ونظارت از این واحدها می‌پردازند.

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود از مصرف هر گونه مواد غذایی فاقد بسته بندی و تاریخ مصرف گذشته جداً خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد مشابه و یا هرگونه تردد مشکوک و یا بکارگیری مواد خوراکی در ساعات غیرمعمول مراتب را با شماره ۱۲۴ واحد ستاد خبری این اداره منعکس کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول