اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انفجار تروریستی در دیالی عراق یک کشته برجای گذاشت

همزمان با عملیات ضد تروریستی در استان دیالی عراق که بر اثر آن، چهار تروریست کشته شدند، انفجار بمبی در خودروی افسر پلیس منجر به کشته شدن وی شد.

انفجار تروریستی در دیالی عراق یک کشته برجای گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در پی انفجار بمبی در شهرستان «المقدادیه» استان دیالی (شرق عراق) یک افسر کشته شد.

منبعی امنیتی به شفق‌نیوز گفت که امروز سه‌شنبه یک بمب که به خودروی افسر پلیس در این شهرستان چسبانده شده بود، منفجر و باعث فوت او شد. به گفته این منبع، پلیس در حال بررسی این حادثه است.

در همین ارتباط، منبعی دیگر در پلیس عراق روز سه‌شنبه گفت که چهار عنصر داعش در عملیات نیروهای ارتش و نهاد مبارزه با تروریسم در شمال شرق «بعقوبه» واقع در استان دیالی کشته شده‌اند.

به گفته منبع مذکور نیروی هوایی عراق بعد از دریافت گزارش اطلاعاتی دقیق از وجود مخفیگاه‌های تروریست‌های داعش در دره «الثلاب»، این مخفیگاه‌ها را هدف قرار داد و طی آن علاوه بر هلاکت چهار تروریست، شش مخفیگاه زمینی منهدم شد.

استان دیالی عراق هم مرز با ایران بوده و جزو استان‌هایی است که طی ماه‌های خیر شاهد حملات عناصر تروریستی داعش بوده و ارتش و نیروهای امنیتی برای پاکسازی مناطق آلوده دست به عملیات نظامی زده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول