اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حاشیه‌نگاری‌های مجلس دهم (3) | تردمیل در مجلس همراه با مشاعره!

جلسه اختتامیه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز برگزار شد؛ در کنار کارنامه پربحث این مجلس، حواشی از جنس تبدیل شدن صحن به تردمیل به چشم می‌خورد.

حاشیه‌نگاری‌های مجلس دهم (3) | تردمیل در مجلس همراه با مشاعره!

به گزار ش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه مجلس دهم شورای اسلامی ظهر امروز(چهارشنبه) برگزار شد و جلسه با اعلام علی لاریجانی پایان یافت.

پیش‌تر خبرگزاری فارس در سلسه گزارشاتی به برخی حواشی مجلس دهم اشاره کرده بود و در روز گذشته نیز گزارشی با عنوان «حاشیه‌نگاری‌های مجلس دهم2| از سیلی و سلفی حقارت تا دفاع شخصی در خانه ملت!» منتشر کرد.

در گزارش سوم نیز سعی شده است به برخی حواشی ایجاد شده در پارلمان دهم پرداخته شود؛ حواشی که سروصدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرد.

برخی از حواشی در بخش زیر از نگاهتان می‌گذرد:

*در مجلس دهم گاهی صحن مجلس تبدیل به محافل شعر و مشاعره می‌شد و نمایندگان بعضا سخنان خود را با ادبیات و مصرع‌هایی ارائه می‌کردند.

 

 

* ماجرای دراز کردن پای سید مصطفی ذوالقدر نماینده میناب روی میز مجلس در اثنای دستور جلسه و ار با گوشی‌اش جنجالی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت و این موضوع به یکی از حاشیه‌های مجلس دهم تبدیل شد.

 

*تلفظ نادرست برخی کلمات از سوی نمایندگان که در بالا نیز به آن اشاره شده بود با تکرار چند باره در مجلس راه را برای حاشیه‌سازی در فضای مجازی باز کرد. تلفظ اشتباه اکبر رنجبرزاده نایب رئیکس گروه دوستی پارلمانی ایران و فرانسه برای تلفظ موزه «لوور» فرانسه.

 

 

*اما در ماه‌های پایانی مجلس دهم و با نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم برخی نمایندگان اقدام به تبلیغات کردند؛ از جمله هواداران مسعود گودرزی نماینده ممسنی که برای افتتاح یک دستگاه MRI  در حوزه انتخابیه خود کارناوال به راه انداختند.

 

 

*از دیگر نکات جالب توجه و حاشیه‌ساز مجلس دهم تبدیل شدن صحن مجلس به باشگاه ورزشی و تردمیل برای ورزش بود.

 

*ماجرای سلمان خدادادی که رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بود و موضوع بازداشت و احضارش به دادگاه نیز از اخبار جنجالی‌ روزهای کاری مجلس دهم بود که در فضای مجازی نیز مورد بحث واقع شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول