اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

وقف آپارتمان در شاهرود برای ایجاد اشتغال

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود گفت: نخستین وقف جدید سال جاری در شهرستان شاهرود پس از ایجاد در سامانه جامع اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه ثبت شد.

وقف آپارتمان در شاهرود برای ایجاد اشتغال

حجت‌الاسلام رضا حاج‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: واقف خیراندیش «حسن رضایی»، شش‌دانگ یک واحد آپارتمان مسکونی واقع در خیابان شهدای شاهرود را وقف کرد.

وی افزود: این آپارتمان مسکونی با متراژ 90 مترمربع و ارزشی بالغ‌بر نیم میلیارد ریال است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود تصریح کرد: واقف خیراندیش در متن وقفنامه خود را به‌عنوان متولی موقوفه تعیین کرده است.

حاج‌حسینی عنوان کرد: بر اساس نظر این واقف خیراندیش، لازم است عواید این موقوفه در جهت حمایت از امور فرهنگی شهر شاهرود، ایجاد اشتغال و کارآفرینی، تهیه دارو برای نیازمندان، تأمین جهیزیه نیازمندان، امور قرآنی، برگزاری مراسم عزاداری ائمه اطهار (ع) و اطعام شرکت‌کنندگان و خیرات و مبرات عنوان هزینه شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود گفت: واقف خیراندیش این موارد را به‌عنوان نیت موقوفه خود در متن وقفنامه آورده و در هر زمان، متولی موظف است بر اساس نظر واقف از محل درآمد موقوفه نسبت به اجرای نیت واقف اقدام کند.

انتهای پیام/74001/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول