اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شهرستان قرآنی استهبان

مسؤول مجمع استهبانی‌های مقیم تهران با اشاره به تهیه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال پول نقد و توزیع بین مستمندان و ایتام شهرستان استهبان گفت: در رزمایش همدلی و مواسات نیز ۲۰۰ بسته معیشتی در شب‌های قدر توزیع شد.

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شهرستان قرآنی استهبان

مجید فروتن در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: مجمع استهبانی‌های مقیم تهران هر ساله و در اولین پنجشنبه ماه مبارک رمضان، اقدام به برگزاری مراسم افطاری با حضور مسئولان لشکری و کشوری و همشهریان می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مذهبی فرهنگی این مجمع، گفت: هر ساله در این مراسم، تعدادی از ایتام شهرستان تحت پوشش و حمایت قرار می‌گیرند. 

فروتن اضافه کرد: در این آیین فرهنگی، همچنین طی هماهنگی با حضار مراسم، وسایل مازاد منزل که قابل استفاده و سالم باشد، نظیر وسایل آشپزخانه، وسایل برقی منزل و دیگر وسایل با هماهنگی، به شهرستان قرآنی استهبان منتقل و در اختیار مستمندان قرار می‌گیرد. 

مسؤول مجمع استهبانی‌های مقیم تهران افزود: ارسال لوازم التحریر برای ایتام و مستمندان شهرستان، ارسال صدها جلد انواع کتاب جهت کتابخانه‌های شهرستان قرآنی استهبان و تشکیل جلسات هم‌اندیشی جزیی از برنامه ریزی‌ها و اجرائیات مجمع است. 

وی ادامه داد: در سال جاری به دلیل شیوع کرونا در کشور و توقف اجتماعات، این مراسم برگزار نشد اما به دنبال تاکیدات مقام معظم رهبری، مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی، طی هماهنگی با همشهریان، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جمع آوری شد و بابت توزیع بین ایتام و مستمندان شهرستان، به امام جمعه شهرستان قرآنی استهبان تحویل شد. 

مسؤول مجمع استهبانی‌های مقیم تهران افزود: همچنین ۲۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن و غیره، تهیه و در شب‌های قدر بین مستمندان توزیع شد. 

فروتن یادآور شد: در ایام نوروز امسال نیز مبلغ ۷۰ میلیون ریال جمع آوری و تحویل ۳ گروه خیریه شد؛ این مبلغ در دوران شیوع کرونا و قرنطینه‌های خانگی، در همان ایام نوروز، بین مستمندان توزیع شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول