اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

امسال 1124 فقره پرونده تخلف صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال 23 هزار و 394 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، غیرصنفی، تولیدی و حوزه سلامت انجام شده است که در این راستا یک هزار و 124 فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.

امسال 1124 فقره پرونده تخلف صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شد

غلامرضا بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال23 هزار و 394 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، غیرصنفی، تولیدی و حوزه سلامت انجام شده است.

وی افزود: طی بازرسی‌های انجام شده از سطح عرضه و تولید، امسال یک هزار و 124 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش نزدیک به 209 میلیارد ریال تشکیل و برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در راستای نظارت بر بازار و سطح عرضه اقلام بهداشتی، انواع ضدعفونی کننده‌ها، الکی طبی، ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی کننده از اول اسفند ماه 98 تا 23 اردیبهشت سال جاری 2 هزار و 665 مورد بازرسی انجام و 141 فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از 4 میلیارد و 711 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان برای رسیدگی و صدور حکم نهایی ارجاع شد.

بابایی تصریح کرد: از اول سال جاری تا 23 اردیبهشت ماه 462 فقره گزارش مردمی از طریق سامانه شبانه روزی 124 ستاد خبری سازمان از سوی مردم به سازمان واصل شد که از این تعداد 190مورد تخلف، 182 فقره غیرمتخلف و 90 مورد نیز دردست بررسی است.

وی اذعان کرد: طی بازه زمانی یاد شده در راستای نظارت عملکرد دریافت کنندگان ارز دولتی یک فقره پرونده تخلف عدم اجرای تعهدات ارزی به ارزش بیش از 168 میلیارد و 734 میلیون ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول