اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فلسطین و قدس محور ارتباطات فرهنگی جهان اسلام است

قائم مقام معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه فلسطین و قدس محور ارتباطات فرهنگی جهان اسلام است، گفت: همدلی و گفتمان مشترک نه تنها موجب وحدت امت اسلام شده است بلکه آزادی قدس را در آینده نزدیک رقم خواهد زد.

فلسطین و قدس محور ارتباطات فرهنگی جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مهدی مصطفوی عصر دوشنبه در نشست کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت زنده از فضای مجازی پخش شد، با بیان اینکه برخی دولت‌ها خود را مدافع انسان و انسانیت می‌دانند، اظهار کرد: آنها با اعتقاد به اومانیسم هر بلایی که می‌خواهند سر امت‌های مختلف می‌آورند.

قائم مقام معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در ادامه عنوان کرد: آنها حاضرند به خاطر تأمین منافع خود دست به هر جرم و جنایتی بزنند که نمونه بارز آن حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل است.

وی با بیان اینکه فلسطین و قدس محور ارتباطات فرهنگی جهان اسلام است، تصریح کرد: امروز برای همین فلسطینی‌ها امیدی به آمریکا ندارند و از این رو ضرورت دارد که مسلمان‌ها با اتکای قدرت الهی و استفاده از ظرفیت‌های بالای خود به فلسطینی‌ها کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و بارقه خود باوری و امید را در دل فلسطینی‌ها شعله ور ساخت، یادآور شد: این انقلاب موجب تأمین و تقویت فرهنگ مقاومت در بین همه اقوام و بین همه مسلمان‌های جهان شد.

مصطفوی بیان کرد: ملت فلسطین با بهره گیری از هدایت‌های امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به مقاومت رسیده و امروز مسأله و آرمان فلسطین به زبان و ادبیات مشترک امت مسلمان تبدیل شده است.

وی یادآور شد: مسأله قدس در شعر و داستان و فیلم و رسانه قابل مشاهده است و این همدلی و گفتمان مشترک نه تنها موجب وحدت امت اسلام شده است بلکه آزادی قدس را در آینده نزدیک رقم خواهد زد.

انتهای پیام/2582/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول