اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

باران همدلی در لارستان/ توزیع 10 هزار بسته معیشتی در رزمایش «کمک مومنانه»

فرمانده سپاه ناحیه لارستان، از توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا و نیازمندان خبر داد.

باران همدلی در لارستان/ توزیع 10 هزار بسته معیشتی در رزمایش «کمک مومنانه»

سرهنگ امیر جاهدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در لارستان، با بیان اینکه طرح خداپسندانه حمایت از نیازمندان یک نهضت است و  بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری رزمایش کمک مومنانه و در برخی شهرها رزمایش مواسات نامگذاری شده است. اظهار داشت: بسیاری از اقشار جامعه با توجه به شیوع کرونا بیکار شدند و نیازمند بسته‌های معیشتی هستند که تلاش می‌شود ضمن حفظ کرامت این بسته ها در بین آنان توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از شیوع کرونا به‌رغم مشکلاتی که این ویروس به وجود آورد اما صحنه‌های ارزشمندی به وجود آمد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها حضور مردم برای کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر بود، افزود: خوشبختانه همچمون گذشته مردم نوع دوست لارستان در تمام نقاط شهری و روستایی به صحنه امدند و باردیگر بخشندگی و ایثار خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با اشاره به مشارکت گسترده اهالی منطقه در طرح رزمایش مومنانه، از توزیع 10 هزار و 104 بسته معیشتی غذایی و بهداشتی در بین اقشار محروم جامعه و آسیب دیده از کرونا خبر داد و تصریح کرد:  تعداد 2 هزار بسته از این کمک های معیشتی به ارزش 340 میلیون تومان به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر فارس تأمین و توزیع شده است.

جاهدی با ارائه تفکیکی آمار کمک ها در سطح بخش های تابعه شهرستان لارستان، ادامه داد: در بخش بیرم یک هزار و 900 بسته غذایی به ارزش 532 میلیون تومان، شهر لار یک هزار و 964 بسته به ارزش 427 میلیون تومان، بخش بناوریه 2 هزار و 200 بسته به ارزش 338 میلیون تومان، بخش جویم یک هزار و 20 بسته به ارزش 162 میلیون تومان، بخش مرکزی ۴۰۰ بسته به ارزش 64 میلیون تومان، بخش صحرای باغ ۶۲۰ بسته به ارزش 85 میلیون تومان با حمایت خیرین و تلاش شبانه روزی بسجیان تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه مجموع هزینه های انجام شده برای تهیه این بسته های غذایی یک میلیارد و 947 میلیون تومان است، اضافه کرد: کار دستگیری و یاری رسانی به محرومان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول