اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جو ناپایدار، مهمان آسمان استان اصفهان تا پایان روز سه‌شنبه

نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار طی چند روز آینده در استان هستند که بر این اساس امروز در اکثر مناطق استان شاهد افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق شرق و شمال شرق گرد و خاک محلی و کاهش دید افقی خواهیم بود.

جو ناپایدار، مهمان آسمان استان اصفهان تا پایان روز سه‌شنبه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان، نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار طی چند روز آینده در استان هستند که بر این اساس امروز در اکثر مناطق استان شاهد افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق شرق و شمال شرق گرد و خاک محلی و کاهش دید افقی خواهیم بود.

بر همین اساس از عصر روز دوشنبه در برخی مناطق مرکز و شمال غرب شرایط برای رگبار موقت وجود دارد و سه‌شنبه بعد از ظهر تا اواخر وقت مجددا ناپایداری‌های بهاری همراه با وزش باد نسبتاً شدید و بارش‌های رگباری موقت و در مناطق شرق، شمال و مرکز همراه با گردو خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

دمای هوا استان نیز طی ۲۴ ساعت آینده دراکثر مناطق ۱ تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت و پیش‌بینی سه‌روزه شهر اصفهان نیز حاکی از آن است که در روز یکشنبه آسمان صاف و غبارصبحگاهی، گاهی افزایش ابر و  وزش باد نسبتاً شدید، در روز ‌‌‌‌دو‌شنبه کمی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و  وزش باد، در عصر و شب بارش پراکنده و ‌‌سه‌شنبه قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و  وزش باد نسبتاً شدید و گردو خاک محلی و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ازبعدازظهر یکشنبه به دلیل شدت وزش باد در بخش‌های شرقی استان شرایط برای ایجاد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق شرقی استان پیش بینی می‌شود؛  کیفیت هوای شهر اصفهان نیز تا روز سه‌شنبه در وضعیت سالم قرار خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول