اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

قبایی‌زاده: 6 باشگاه برای لیگ بوکس اعلام آمادگی کردند/ در سال 2020 رقابتهای بین‌المللی برگزار نمی‌شود

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس گفت: لیگ بوکس از نیمه دوم امسال با حضور 6 باشگاه که تاکنون اعلام آمادگی کرده اند، برگزار می شود.

قبایی‌زاده: 6 باشگاه برای لیگ بوکس اعلام آمادگی کردند/ در سال 2020 رقابتهای بین‌المللی برگزار نمی‌شود

حمیدرضا قبایی‌زاده در گفت و گو با خبرنگارورزش خبرگزاری فارس در خصوص آغاز فعالیت‌های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی در سراسر کشور، اظهار داشت: کارشناسان وزارت ورزش و جوانان، تخصصی تصمیم گرفتند و بوکس شامل ورزش‌های تک نفره نیست، اگر ما بخواهیم بوکس هم در بین این ورزشها تمریناتش را آغاز کند، حرف احساسی را بیان کردیم و برهمین اساس تابع دستورات وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا هستیم.

وی درباره اینکه این تعطیلات مشکاتی برای تیم های ملی بوکس ایجاد نخواهد کرد، گفت: برای برگزاری رقابتهای گزینشی و انتخابی زمان زیادی داریم و تعطیل تمرینات و اردوها مشکل چندانی ایجاد نمی کند. این پیکارها به سال آینده میلادی موکول شد و  در سال 2020 رویداد بین المللی بوکس انجام نمی شود.

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس در خصوص آخرین وضعیت اسپانسری که به تعهداتش عمل نکرد، عنوان کرد: با اسپانسری که نتوانست به تعهدات خود عمل کند، قطع همکاری کردیم و وکیل فدراسیون در مراجع قضایی پیگیری چک‌های وصول نشده این اسپانسر است. این فرد که خیلی کارش در سازمانی‌های قانونی گیر است. 

 

وی در خصوص حقوق عقب افتاده ملی پوشان بوکس تاکید کرد: هم اکنون در حال رفع و رجوع هستیم، ملی پوشان از خانواده فدراسیون هستند شرایط بوکس را درک می کنند در اولویت هستند و به امید خدا هر چه زودتر مشکل شان برطرف خواهد شد.

قبایی زاده در خصوص اظهارات اخیر درباره لیگ بوکس تاکید کرد: اغلب ملی پوشان خواستار برگزاری لیگ هستند و  فدراسیون بوکس تلاش دارد تا رقابتهای لیگ را برگزار کند.

وی اضافه کرد: هم اکنون تیم‌های که آمادگی خود جهت شرکت در لیگ سال 99 را به فدراسیون اعلام کرده‌اند در حال رایزینی با ملی پوشان برای یارگیری هستند. 

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس در خصوص اینکه چند تیم در لیگ شرکت خواهند کرد، اذعان کرد: لیگ بوکس از نیمه دوم امسال با حضور 6 باشگاه که تاکنون اعلام آمادگی کرده اند، برگزار می شود. این تیمها از باشگاههای استخوان دار و با پشتوانه مالی خوب هستند. احتمال دارد استقبال از لیگ تا 8 تیم برسد، البته بستگی به اعضای کارگروه  تخصصی و قدیمی فدراسیون دارد که لیگ 99 با چند تیم برگزار شود.

قبایی زاده در خصوص اولین جلسه لیگ بوکس، خاطرنشان کرد: بعد از عید سعید فطر سعی داریم در اولین فرصت جلسه لیگ را برگزار کنیم تا شرایط و نحوه برگزاری لیگ 99 با حضور نمایندگان باشگاهها و مسئولان فدراسیون برگزار شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول