اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

قبایی زاده: برنامه‌های کادر فنی انجام شده/ بوکسورها توانایی کسب سهمیه را دارند

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس گفت: کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا کار بسیار دشواری است اما بوکسورهای ایران توانایی کسب جواز حضور در المپیک 2020 را دارند.

قبایی زاده: برنامه‌های کادر فنی انجام شده/ بوکسورها توانایی کسب سهمیه را دارند

حمید قبایی زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص انتصابش به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بوکس اظهار داشت: در دو سال گذشته هر کاری که توانستم برای بوکس ایران انجام دادم و مطمئن باشید از این پس با دوبرابر توانم برای پیشبرد اهداف فدراسیون تلاش خواهم کرد. ما یک تیم هستیم و برنامه های خود را برای رسیدن به موفقیت پیش می بریم.

وی افزود: تا پایان سال جاری مهمترین برنامه فدراسیون بوکس رقابت های گزینشی المپیک است. این رقابتها از 12 اسفند در شهر امان مرکز اردن برگزار و تیم ملی بوکس هم برای حضور در این رقابتها آماده می شود. درست است که برنامه مسابقات تغییر کرد اما کادرفنی تیم ملی بلافاصله برنامه تمرینی جدید را برای بوکسورها تدوین کرد و مشکلی با تاخیر مسابقات نداریم.

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس در خصوص تاریخ برگزاری لیگ بوکس گفت: برنامه ریزی های ابتدایی انجام شده اما جلسه نهایی را پیش از پایان سال برگزار می کنیم تا تعداد دقیق تیم ها و شرایط مسابقات مشخص شود. به امید خدا لیگ بوکس سال آینده پس از چند سال وقفه، استارت می خورد.

قبایی زاده در پاسخ به این سوال که آیا برنامه های کادرفنی تیم ملی کاملا اجرایی شده یا خیر، اظهار کرد: به غیر از تیم نیجریه که خلف وعده کرد و به ایران نیامد، تقریبا اکثر برنامه های کادرفنی تیم ملی را اجرا کردیم اما حدود یک ماه تا مسابقات کسب سهمیه المپیک باقی مانده و باید ببینیم در این مدت زمانی چه کاری می توانیم برای تیم ملی انجام دهیم.

قبایی زاده در پایان خاطرنشان کرد: کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا کار بسیار دشواری است اما بوکسورهای ایران توانایی کسب جواز حضور در المپیک 2020 را دارند. با توجه به این مسابقات گزینشی المپیک زیر نظر IOC برگزار می شود، امیدوارم دیگر شاهد ناداوری  نباشیم تا شایسته ترین نفرات به المپیک برسند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول