اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آغاز عملیات اجرایی 7500 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه عملیات اجرایی 7 هزار و 500 واحد در طرح اقدام ملی مسکن استان تاکنون آغاز شده، افزود: 5 هزار واحد مسکن مهر هم قرار است تا پایان سال به اتمام برسد.

آغاز عملیات اجرایی 7500 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه برای رسیدن به نرخ بیکاری استان به میانگین کشوری باید 20 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شود، اظهار داشت: امسال سه هزار میلیارد تومان از این میزان به استان اختصاص یافته و احتمال افزایش این اعتبار وجود دارد.

وی با تاکید به توسعه صنعت ساختمان و رونق تولید مسکن در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید»،  افزود: موفقیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیازمند آن است که دولت آن را در اولویت کارخود قرار دهد.

استاندار کرمانشاه به شیوه‌نامه در نظر گرفته شده برای طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و یادآور شد: شیوه‌نامه‌ای که برای طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شده باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه این شیوه‌نامه باید براساس شرایط استان‌ها اصلاح شود، خاطرنشان کرد: این شیوه‌نامه ایرادهای دارد که برای رونق صنعت ساختمان در استان به‌دنبال رفع ایرادهای آن هستیم تا بتواند رونق مسکن شکل بگیرد که طبیعتا می‌تواند خیلی از صنایع را به‌دنبال خود بیاورد و اشتغال خوبی هم ایجاد کند.

بازوند با اشاره به اینکه عملیات اجرایی 7 هزار و 500 واحد در طرح اقدام ملی مسکن استان تاکنون انجام شده، افزود: 5 هزار واحد مسکن مهر هم قرار است تا پایان سال به اتمام برسد.

مدیریت ارشد استان کرمانشاه باقی‌مانده واحدهای مسکن مهر استان را بیش از 2 هزار واحد اعلام کرد و افزود: این واحدها هم در قالب طرح اقدام ملی ساماندهی می‌شوند.

بازوند در پایان، گفت: مسکن‌های مهری که در استان فاقد متقاضی هستند به کسانی که در این طرح ثبت نام نکرده اند واگذار می‌شود.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول