اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگیری3 قاچاقچی مواد مخدر در عملیات پلیسی

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد از عملیات دستگیری گردانندگان باند قاچاق موادمخدر و کشف 208 کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.

دستگیری3 قاچاقچی مواد مخدر در عملیات پلیسی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر قربانی اظهار کرد: اکیپ‌های رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر با ردزنی‌های گسترده به سرنخ‌هایی از قاچاق موادافیونی به تایباد دست یافتند و با توجه به اهمیت موضوع، تیم‌های پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی این شهرستان بلافاصله وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد افزود: پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی سایه به سایه، ماموران انتظامی دو خودرو پژو405 حامل موادافیونی را شناسایی و به سوداگران مرگ دستور ایست دادند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان با سرعت زیاد از صحنه متواری شدند و ماموران انتظامی در تعقیب  و گریز پلیسی اقدام به تیراندازی کردند که در نتیجه یکی از سوداگران مرگ زخمی و 3 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

سرهنگ قربانی گفت: در بازرسی از خودروهای این قاچاقچیان 208 کیلو تریاک کشف شد و تحقیقات گسترده با دستورات تخصصی مقام قضائی ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول