اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

35 درصد از اعتبارات تملک‌دارایی سال گذشته گالیکش تخصیص یافت/ هنوز اعتبارات رانشی گالیکش تخصیص نیافت

فرماندار گالیکش گفت: اعتبارات سال گذشته شهرستان 17 میلیارد تومان بود که با وجود مشکلاتی چون سیل و در اواخر سال شیوع بیماری کرونا تاکنون 35 درصد آن تخصیص یافته است.

35 درصد از اعتبارات تملک‌دارایی سال گذشته گالیکش تخصیص یافت/ هنوز اعتبارات رانشی گالیکش تخصیص نیافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گالیکش، علی‌اصغر میرزایی صبح امروز در جمع روابط عمومی دستگاه اجرایی و خبرنگاران شهرستان اظهار داشت: فلسفه وجودی تشکیل دستگاه‌های اجرایی خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها است و روابط عمومی‌ها در ارتباط با مردم و رفع مشکلات آنها نقش بسزایی دارند.
وی با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید بدانند دستگاه اجرایی خود در چه نقطه‌ای قرار دارد و در سال «جهش تولید» باید به چه نقطه و هدفی برسد تا مشکلات و معضلات جامعه هدف آنها رفع شود.

* روابط عمومی و اصحاب رسانه در انتقال مشکلات جامعه و مردم نقش بسزایی دارند
فرماندار شهرستان گالیکش با بیان اینکه روابط عمومی و اصحاب رسانه در انتقال مشکلات جامعه و مردم نقش بسزایی دارند، ادامه داد: این افراد در راستای خدمت به جامعه و مردم باید مشکلات و موانع بر سر راه مردم را احصا کرده و در اختیار مدیران دستگاه اجرایی قرار دهند تا پروسه رفع مشکلات در مدت زمان کوتاهی انجام شود.
وی با اشاره به گسترش فضای مجازی و انعکاس برخی اخبار کذب توسط دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: خبرنگاران و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید به امکانات و اطلاعات روز مجهز بوده و انعکاس واقعیت‌ها تلاش کنند زیرا دشمنان در فضاهای مجازی در کمین فرصتی هستند تا علیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغات کرده و در امور داخلی و خارجی کشور مداخله کنند.

* 90 درصد خبرنگاران انسان‌ها پاک و دلسوز هستند/ هنوز اعتبارات حوزه رانش در گالیکش تخصیص نیافته است
میرزایی با اشاره به جایگاه ارزشمند و رفیع خبرنگاران در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: 90 درصد خبرنگاران انسان‌ها پاک و دلسوز بوده و به وظایف و تخصص خود واقف هستند اما اندکی ناخالصی در این قشر وجود دارد که خود باید این ناخالصی‌ها را از جامعه هدف خود از بین ببرند.
وی درباره اعتبارات شهرستان گالیکش در سال گذشته گفت: در سال گذشته اعتبارات تملک‌دارایی شهرستان 17 میلیارد تومان بود که با وجود مشکلاتی چون خسارات سیل و شیوع کرونا در اواخر سال تاکنون 35 درصد آن تخصیص یافته است.
فرماندار شهرستان گالیکش ادامه داد: همه جبران خسارت‌های ناشی از سیل در حوزه کشاورزی، واحدهای مسکونی و تجاری  پرداخت شده اما هنوز اعتبارات حوزه رانش در شهرستان تخصیص نیافته است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول