اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توانمندسازی روابط عمومی‌ها در دستور کار است

مدیر روابط عمومی استانداری همدان گفت: توانمند‌سازی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

توانمندسازی روابط عمومی‌ها در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‌مهر عصر امروز در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی استان همدان با بیان اینکه برنامه‌هایی با هم‌فکری هیئت رئیسه برای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌های استان در نظر گرفته‌ شده است اظهار کرد:  یکی از شروط ارتقای جایگاه روابط عمومی‌های استان همکاری و همراهی مدیران روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره توانمند‌سازی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در دستور کار قرار خواهد گرفت تصریح کرد:  از تاکیدات مهم استاندار همدان و هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان تعامل با رسانه‌ها و خانه مطبوعات است.

مدیر روابط عمومی استانداری همدان ادامه داد: به طور جد به دنبال اجرایی کردن‌ سند اطلاع‌رسانی استان هستیم و یکی از معیارهای ارزیابی روابط‌ عمومی‌های استان نیز میزان اجرای این سند بوده است.

وی با تأکید بر اینکه سند اطلاع رسانی یک ابتکار جدی و سازنده است خاطرنشان کرد: در سند اطلاع‌رسانی همه مسائل دیده شده و ارزیابی نیز بر اساس بندهای سند صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌های استان همدان از فعالان کشور هستند گفت: ارتباط و تعامل خوبی بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها وجود دارد.

مدیر روابط عمومی استانداری همدان اظهار کرد: در برنامه‌های خود به دنبال آن هستیم که روابط عمومی در بخش خصوصی را نیز مورد توجه قرار دهیم.

در این همایش از پیشکسوت روابط عمومی بهجت عباسی مدیرسابق اداره کل میراث فرهنگی استان پیشکسوت رسانه محمدرضا عارف سرپرست روزنامه جمهوری اسلامی در همدان، رضا ویسی مسوول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی در برگزاری «جشنواره دین و رسانه» چند سال متوالی، حمید امامی مسوول روابط عمومی شرکت علیصدر به خاطر همکاری در برگزاری برنامه‌های روابط عمومی  سیدامیرحسن شبیری مسوول روابط عمومی صداوسیما مرکز همدان برای همکاری صداوسیمای استان با ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر شد.

در بخش فرمانداری‌ها به ترتیب مسؤول فرمانداری نهاوند، مسؤول روابط عمومی ملایر، مسؤول روابط عمومی شهرستان همدان حائز رتبه برتر شدند و مسؤول روابط عمومی شهرستان اسدآباد و بهار نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش شهرداری‌ها نیز مسؤول روابط عمومی شهرداری همدان، شهرداری نهاوند و شهرداری ملایر به ترتیب رتبه‌های اول و سوم را به خود اختصاص دادند، شهرداری لالجین، قروه درجزین و صالح آباد نیز به عنوان روابط عمومی‌های برتر معرفی شدند.

در بخش بانک‌ها مسؤول روابط عمومی بانک کشاورزی حائز رتبه برتر و بانک رفاه شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش دستگاه‌های خدمات رسان، مسؤول روابط عمومی شرکت گاز، برق و آب روستایی به ترتیب رتبه‌های برتر را دریافت کردند و مسؤول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش دانشگاه‌ها نیز مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مسؤول روابط عمومی دانشگاه پیام نور و مسؤول روابط عمومی جهاد دانشگاهی حائز رتبه برتر بودند.

در بخش اداره و دستگاه‌ها مسؤول اداره کل اقتصاد و دارایی، حمل و نقل، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان حائز رتبه‌های برتر و اداره کل حفاظت از محیط زیست شایسته تقدیر شناخته شد.

 همچنین مسؤول روابط عمومی شرکت پست به عنوان رتبه برتر و مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل دامپزشکی شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش شرکت‌های خصوصی نیز مسؤول روابط عمومی شرکت شیشه به عنوان رتبه برتر معرفی شد.

انتهای پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول