اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشف 10 تن چوب فاقد مجوز در سروآباد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ماموران در بازرسی ازخودروهای مذکور 10 تن چوب جنگلی فاقد مجوزبه ارزش 150 میلیون ریال را در شهرستان سروآباد کشف کردند.

کشف 10 تن چوب فاقد مجوز در سروآباد

سردار علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان سروآباد در پی کنترل خودروهای عبوری به  یک دستگاه کامیون حامل چوب که ازسمت مریوان به طرف سنندج در حرکت بودند مشکوک و کامیون مذکور را متوقف کردند.

 فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: ماموران در بازرسی ازخودروهای مذکور 10تن چوب جنگلی فاقد مجوزبه ارزش 150 میلیون ریال کشف کردند.

وی  ادامه داد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه قطع درختان به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

دستگیری سارقان حین سرقت در سقز

سردار آزادی همچنین از دستگیری 3 سارق خودرو، محتویات خودرو و ساختمان در حال ساخت حین سرقت در شهرستان  سقز خبر داد و گفت: ماموران کلانتری12 شهرستان سقز حین گشت موفق به دستگیری سارق خودرو حین سرقت یک دستگاه خودروی سواری زانتیا شدند و بلافاصله متهم را که قصد فرار داشت دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری 11  این شهرستان نیز موفق به دستگیری سارق در حال سرقت پخش خودرو ۴۰۵ شدند و متهم را به مقر کلانتری انتقال دادند.

وی به دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت توسط ماموران کلانتری 13 اشاره کرد و گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر حضور سارق در ساختمان در حال ساخت، بلافاصله اکیپ گشت در محل حاضر و متهم را حین سرقت دستگیر کردند.

وی به دستگیری سارق خانه باغ توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان سقز هم اشاره کرد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه وی مقدار ۲۲۰ گرم سوخته تریاک،۲۰گرم تریاک و ۲ گرم مواد مخدر شیشه کشف شد.

کشف گوشی‌های هوشمند قاچاق در بیجار

فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از توقیف خودروی حامل 34 دستگاه گوشی هوشمند خارجی قاچاق به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال در شهرستان بیجار خبر داد و گفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان "بیجار" حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای ورودی شهر موفق به شناسایی سواری سمند حامل گوشی تلفن همراه قاچاق شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از خودروی مورد نظر 34 دستگاه گوشی هوشمند خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه در این رابطه 2 نفر دستگیر شده‌اند، گفت: کارشناسان ارزش گوشی های کشف شده را بیش از 3 میلیارد ریال برآورد کردند.

دستگیری سارق و کشف 17 فقره سرقت در سنندج

وی در ادامه از دستگیری سارق و کشف 17فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهر سنندج، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در سنندج شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان  افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به 17 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه سارق همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی، نگهبان ثابت و دوربین‌های مدار بسته مجهز کنند و درحفظ و نگهداری اموال همواره کوشا باشند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول