اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

لزوم حمایت بیشتر دولت از اقشار ضعیف جامعه/ نیروهای مسلح، افتخار ایران اسلامی هستند

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم مجموعه سپاه و بسیج را افتخار ایران دانست و گفت: نیروهای مسلح هیچ‌گاه خارج از مردم نبوده‌اند، همچنان که در خطرات مختلف سپر مردم بوده و هستند.

لزوم حمایت بیشتر دولت از اقشار ضعیف جامعه/ نیروهای مسلح، افتخار ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مهرداد ویسکرمی عصر امروز در آئین رزمایش مواسات لرستان، با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر، اظهار کرد: امید می‌رود در این شب‌ها بهترین‌ها برای ملت ایران و استان از سوی خداوند رقم زده شود.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه شیوع ویروس کرونا آزمونی برای اهل دنیا است، اما بدون تردید در هر سختی آسانی و گشایش قرار دارد.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم، مشخص شدن جوهره انسان‌ها را از ویژگی‌های ویروس کرونا عنوان و تصریح کرد: مقایسه شرایط اخیر در کشور ایران با کشورهای غربی نشان از اختلاف بالای فرهنگی دارد، چنان‌که کشورهایی غربی همچون آمریکا با وجود ادعای ثروتمندی و جهان‌ اولی اما در بحران کرونا با مشکلات جدی روبه‌رو شدند.

«رزمایش مواسات» صراط روشن ملت ایران

ویسکرمی بیان داشت: هجوم به فروشگاه‌ها به دلیل کمبود امکانات از کوچکترین اقدامات بی‌فرهنگی در کشورهای اروپایی بود، اما ملت ایران با بهره‌گیری از فرهنگ غنی اهل‌بیت علیهم‌السلام و با ایثاری مثال‌زدنی در حال عبور از این بحران است.

وی با اشاره به آسیب اقتصادی کرونا به اقشار ضعیف، تصریح کرد: جبران بخشی از این آسیب‌ها نیازمند حرکت جهادی بود که این مهم توسط رهبر انقلاب رقم زده شد و صراط همدلی و مواسات را برای همگان ترسیم نمودند.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امید می‌رود مردم استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنترل و ریشه‌کن کردن این ویروس منحوس بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.

لزوم حمایت بیشتر دولت از اقشار ضعیف جامعه

ویسکرمی با تأکید بر لزوم حمایت بیشتر دولت از اقشار ضعیف جامعه، گفت: هیات دولت و مجلس بایستی سیاست‌هایی را برای جبران مشکلات این بخش از جامعه پیش‌بینی کند.

وی ادامه داد: اثر آسیب‌های اقتصادی ناشی از کرونا در کوتاه مدت از بین نخواهد رفت، از این رو حمایت‌های ویژه‌ای در درازمدت برای جبران خسارت‌ها بایستی از سوی دولت انجام شود.

نیروهای مسلح افتخار ایران اسلامی است

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات سپاه و بسیج در راستای برگزاری رزمایش مواسات، افزود: دولت نباید به واسطه این فعالیت‌ها، از حمایت اقشار ضعیف غفلت کند.

ویسکرمی، مجموعه سپاه و بسیج را افتخار ایران دانست و گفت: نیروهای مسلح هیچ‌گاه خارج از مردم نبوده‌اند، در خطرات مختلف سپر مردم هستند، علی‌رغم اینکه در دنیا این نیروها ابزار زورگویی سیاستمداران هستند، اما در ایران اسلامی نیروهای مسلح همواره در کنار مردم بوده و به یاری آن‌ها آمده‌اند.

انتهای پیام/85018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول