اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تصادف شدید ون ۹مصدوم بر جای گذاشت

صبح امروز برخورد شدید یک دستگاه ون با نیوجرسی در بزرگراه قم ۹ مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف شدید ون  ۹مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، توکل قاسمپور، رئیس ایستگاه ۵۰ آتش‌نشانی تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام حادثه تصادف در بزرگراه قم ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران صبح امروز آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۵۰،۱۲۳ و نجات ۶ را به همراه تجهیزات و خودروهای پشتیبان به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: در محل حادثه یک دستگاه خودروی ون با نیوجرسی وسط بزرگراه در بزرگراه قم به شدت برخورد کرده و واژگون شده بود.

رئیس ایستگاه ۵۰ آتش‌نشانی تهران افزود: این حادثه در بزرگراه قم به سمت تهران، مقابل تیر ۱۰۹ رخ داده و ۹ نفر از سرنشینان آن شامل یک زن و ۸ مرد مصدوم شدند.

قاسمپور خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بی‌درنگ با قراردادن علائم هشدار دهنده ترافیکی و آگاه‌سازی رانندگان دیگر از این حادثه، بزرگراه را ایمن سازی کردند و گروهی از آتش‌نشانان به نجات سرنشینان از داخل خودرو پرداخته و گروهی دیگر برق و باطری خودروی ون را قطع کرده و از نشت بنزین جلوگیری کردند.

وی بیان کرد: نیروهای عملیات مصدومان این حادثه را برای بررسی و انتقال به بیمارستان تحویل امدادگران اورژانس دادند و با انتقال خودرو به حاشیه امن بزرگراه و تحویل محل، به عوامل انتظامی و پلیس راهور به مأموریت خود پایان دادند.

رئیس ایستگاه ۵۰ آتش‌نشانی تهران در پایان گفت: علت بروز این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول