اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

بیش از ۱۰ فیلم متقاضی اکران آنلاین شدند/ فروش 2.5 میلیاردی «خروج»

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی با عنوان اینکه تا به حال «خروج» 2.5 میلیارد فروش داشته، اعلام کرد: تاکنون بیش از 10 فیلم متقاضی اکران آنلاین هستند.

بیش از ۱۰ فیلم متقاضی اکران آنلاین شدند/ فروش 2.5 میلیاردی «خروج»

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در برنامه انتهای الوند شبکه دو سیما گفت: تا به امروز فیلم سینمایی «خروج» نزدیک به  ۱۵۰هزار بلیط و حدود ۲.۵ میلیارد تومان فروش داشته است که نتیجه آن حدود ۳۷۵ هزار بیننده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ده فیلم متقاضی اکران آنلاین هستند و فیلم سینمایی «طلا» تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بلیط فروخته و نزدیک به ۱.۵ میلیارد تومان فروش داشته، این فیلم تا امروز نزدیک به ۲۵۰ هزار بیننده داشته است.

نجفی درباره نرخ بلیت سینما در سال جاری نیز گفت: بلیت سینماها در سال جاری، نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد داشت. قیمت بلیط در اکران آنلاین بستگی به توافق فیلمساز و شرکت های پخش آنلاین دارد.

وی گفت: بعد از بازگشایی سینماها در عید فطر؛ اولویت با فیلم‌هایی است که اکران‌شان در اسفندماه متوقف شده و سپس فیلم‌هایی که برای اکران نوروزی در نظر گرفته شده بود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول