اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فراکسیون انقلاب اسلامی،‌ سیاسی، فراگیر و متعلق به همه جریانات فکری مجلس است

دبیر اجرایی کارگروه فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: این فراکسیون، فراکسیونی سیاسی و فراگیر است که همه نمایندگان با جریانات فکری و سیاسی می‌توانند در آن عضو شوند.

فراکسیون انقلاب اسلامی،‌ سیاسی، فراگیر و متعلق به همه جریانات فکری مجلس است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین حاتمی دبیر اجرایی کارگروه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی امروز (شنبه 27 اردیبهشت) در نشست تشریح اقدامات این فراکسیون که در خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار داشت: اساس کار مجلس در حوزه هم افزایی و همفکری در غالب فراکسیون‌هاست.

وی افزود: فراکسیون انقلاب اسلامی، فراکسیونی سیاسی و فراگیر است که همه نمایندگان با جریانات فکری و سیاسی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم در حوزه کارکرد گرایی و امید بخشی باید محل چالش‌ها باشد.

حاتمی با بیان اینکه انتخاب رئیس و هیئت رئیسه مجلس، کار مجلس و فراکسیون‌های داخلی مجلس است، اظهار داشت: اینکه دوستانی خارج از مجلس برای ریاست مجلس رایزنی‌هایی انجام می‌دهند، شائبه ایجاد می‌کند و بهتر است این افراد، دامنه فعالیت خود را کاهش دهند تا مجلس مسیر بهتری را طی می‌کند.

وی، بازسازی ادبیات انقلابی را نکته مهمی دانست و گفت: در سال‌های اخیر، ادبیات انقلابی کم‌رنگ شد و به‌طور مثال به جای کلمه دینی «مستضعف»، کلمه «قشر آسیب‌پذیر» مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلمه مستضعف معنای خاص خودش را دارد، اما وقتی از اصطلاح‌  آسیب‌پذیر استفاده می‌شود، القا می‌شود که طرف مقابل دارای شرایطی بوده که محرومیت را پذیرفته است، غافل از اینکه لایه‌های حاکمیت برای رفع این محرومیت باید وارد شوند.

حاتمی با بیان اینکه مجلس یازدهم، صدای محرومان خواهد بود، افزود: شاهد مثال آن نیز بنده هستم که از شهرستانی محروم به عنوان دبیر کاگروه اجرایی فراکسیون اکثریت انتخاب شده‌ام.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول