اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فیبر نوری به روستاها و مهمانشهر سمنان رسید

مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: امروز خیلی از روستاهای استان سمنان به فیبر نوری مجهز شده‌اند و این شبکه حتی در مهمانشهر اتباع خارجی نیز برقرار شده است.

فیبر نوری به روستاها و مهمانشهر سمنان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید دارایی صبح امروز در بازدید فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از شرکت مخابرات سمنان به مناسبت روز ارتباطات اظهار کرد: زیرساخت‌های خوبی در حوزه تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت در استان سمنان برقرار شده است.

وی گفت: خدمت به مردم اولویت مخابرات سمنان است و در همین راستا، خدمت به مناطق روستایی در اولویت کاری مسؤولان مخابرات سمنان قرار دارد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان اضافه کرد: همه ساله چندین پروژه روستایی بدون اینکه نگاه اقتصادی داشته باشیم، در استان سمنان اجرا می‌شود و امروز خیلی از روستاهای استان سمنان به فیبر نوری مجهز شده‌اند و این شبکه حتی در شهرک مهمانشهر به جهت احترام به اتباع خارجی مقیم استان سمنان نیز برقرار شده است.

دارایی گفت: ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان سمنان از پوشش تلفن همراه برخوردار شده‌اند و ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان نیز دارای شبکه تلفن ثابت هستند و این شاخص‌ها در کشور بی‌سابقه محسوب می‌شود.

وی افزود: به‌طور متوسط ۲۵ درصد از خانواده‌های استان سمنان از قابلیت ای.دی.اس.ال در منازل استفاده می‌کردند که در دوران شیوع ویروس کرونا، تعداد زیادی از مردم برای برقراری شبکه و زیرساخت مراجعه کردند.

مدیر مخابرات منطقه سمنان اظهار کرد: زیرساخت‌های مناسب استان سمنان پاسخگوی نیازها بود و خوشبختانه مشکل خاصی در استان سمنان ایجاد نشد.

دارایی ادامه داد: زیرساخت‌های ارتباطی در استان سمنان بسیار خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد و حتی بسیاری از روستاها نیز از امکانات مناسب برخوردار هستند.

مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: در حوزه مدیریتی نیز تلاش شد تا از نیروهای مؤمن، دلسوز و بسیجی استفاده شود؛ چراکه این دسته از افراد، خود را متعلق به نظام اسلامی می‌دانند و عقیده داریم آن‌هایی که در مسجد برای خدا و مردم تلاش می‌کنند، وقتی در ساختارهای اداری قرار می‌گیرند، بهتر می‌توانند خدمت کنند؛ چون نظام اسلامی را از خود می‌دانند.

دارایی بیان کرد: تعهد در کنار مسؤولیت‌ها نیز به برنامه‌های مخابرات اضافه شد و در شرکت مخابرات منطقه سمنان، نگاه صرفاً اقتصادی نداشته‌ایم.

وی بیان کرد: تعامل خوبی بین مجموعه مخابرات سمنان و سپاه قائم (عج) این استان برقرار است و ما عقیده داریم بسیجیان در خط مقدم امور و در همه حال، یار و یاور نظام اسلامی و مردم هستند.

مدیر مخابرات منطقه سمنان افزود: در ایام شیوع بیماری کرونا، اگر نیروهای بسیجی و سپاهی در میدان نبودند، شاید مسأله به این خوبی مدیریت نمی‌شد.

دارایی تصریح کرد: بسیج ادارات تلاش‌های خوبی در مجموعه مخابرات استان سمنان صورت داده است.

وی گفت: در شورای فرهنگی مخابرات سمنان، کمک به نیازمندان در اولویت قرار گرفته و هزینه‌های مازاد شرکت مخابرات سمنان نیز کاهش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه سمنان یادآور شد: برخی مراسم که هزینه‌های زیادی ایجاد می‌کرد، کاهش یافت و تلاش کردیم تا به نهادهای حمایتی و برنامه‌های مناسبتی کمک شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول