اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آخرین آمار مصدومان آتش‌سوزی در خیابان حکیم‌شفایی اصفهان/ 70 واحد مسکونی تخلیه شد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: حادثه آتش‌سوزی در خیابان حکیم شفایی سوم 18 مصدوم بر جای گذاشت.

آخرین آمار مصدومان آتش‌سوزی در خیابان حکیم‌شفایی اصفهان/ 70 واحد مسکونی تخلیه شد

غفور راستین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در ساعت ۲ و ۲۶ دقیقه بامداد حادثه آتش‌سوزی در خیابان حکیم شفایی سوم، ساختمان حکیم شفایی به اورژانس گزارش شد که بلافاصله ۱۰ کد آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محله حادثه اعزام شد.

وی با بیان این‌که این حادثه ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت، عنوان کرد: ۱۰ زن، ۴ مرد و ۴ کودک مصدومان این حادثه آتش‌سوزی بودند که بعد از دریافت فوریت‌های پزشکی و اقدامات اولیه، ۱۴ نفر به بیمارستان عسگریه، یک نفر به بیمارستان الزهرا (س) و ۳ نفر به بیمارستان صدوقی اعزام شدند.

همچنین محسن گلابی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در این رابطه گفت: در ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان یک مورد آتش‌سوزی در خیابان حکیم شفایی گزارش داده شد که در کمتر از ۴ دقیقه نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه مستقر شدند.

وی افزود: چند واحد در ساختمان حکیم شفایی دچار آتش‌سوزی شده بود که در کوتاه‌ترین مدت ساختمان خاموش شده و با توجه به این‌که ساختمان دچار دودگرفتگی شده بود بیش از ۷۰ واحد تخلیه و نسبت به خروج دود از واحدها اقدام شد.

گلابی با بیان این‌که عملیات در ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد پایان یافت، عنوان کرد: علت آتش‌سوزی در حال بررسی است؛ شهروندان باید موارد ایمنی را رعایت کنند و نسبت به نصب تجهیزات ایمنی در ساختمان‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص۲۰/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول