اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تلاش برای بهبود تولید در کارخانه‌های قند و ذوب آهن کوار

چرخ تولید در کارخانه قند کوار در دهه‌های پیشین متوقف و چراغ بهره‌برداری صنعتی در آن خاموش شده است، رییس کل دادگستری استان فارس در بازدید از این واحد صنعتی نوید راه اندازی مجدد آن‌ و بازگشت فعالیت تولیدی و اقتصادی با پیگیری حل مشکلات صنعتی داد.

تلاش برای بهبود تولید در کارخانه‌های قند و ذوب آهن کوار

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، رئیس کل دادگستری استان فارس در سفر به شهرستان کوار از ۲  واحد تولیدی در این شهرستان بازدید کرد. حجت الاسلام  سید کاظم موسوی در این سفر که با حضور دبیر ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان فارس انجام شد روند تولید در کارخانه ذوب آهن پاسارگاد و علل توقف خط تولید کارخانه قند این شهرستان مورد بررسی قرار داد.

رییس شورای قضایی استان فارس با بیان اینکه پیگیری مشکلات تولید و استفاده از ظرفیت حمایتی دادگستری از تولید استان را جهادی دنبال می کنیم گفت: با راه اندازی کارگروه های شهرستانی ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش کرده ایم ارتباط بین تولید کنندگان و مجموعه قضایی استان را تسهیل نمائیم.

موسوی در جریان بازدید از کارخانه ذوب آهن پاسارگاد کوار ضمن تحسین همت مهندسین و کارگران این مجموعه گفت: دست حمایتی مجموعه قضایی استان هرگز اجازه اجازه تعطیلی و توقف هیچ واحد تولیدی را نخواهد داد.

همچنین در ادامه این سفر رییس کل دادگستری استان فارس از شرکت سهامی تولیدی قند پارس واقع در شهرستان کوار نیز بازدید کرد و ضمن دیدار با مدیران این مجموعه علل توقف این واحد تولیدی را با حضور فرماندار کوار، امام جمعه شهرستان و مسئولین محلی بررسی و بر رفع موانع حقوقی آن در اسرع وقت تأکید کرد.

موسوی در دیدار از واحد تولیدی ضمن ابراز تأسف از اینکه چنین واحد تولیدی با سابقه ای به یک باره در سال ۷۷ متوقف گردیده است بررسی و آسیب شناسی این امر را خواستار شد و بیان داشت: آسیب شناسی این موضوع می تواند ضمن کمک به این واحد تولیدی زمینه پیشگیری از وقوع حوادث مشابه برای سایر تولید کنندکان را فراهم نماید.

این مقام قضایی استان فارس با بیان اینکه بازگشت این واحد به لحاظ قدمت و جایگاه آن در شهرستان بسیار حائز اهمیت است گفت: رییس حوزه قضایی شهرستان کوار در اولین جلسه کارگروه شهرستانی ستاد، مشکلات حقوقی و قضایی این مجموعه را احصاء و بررسی کند و تا سر حد امکان راه حل مشکلات با همکاری مسئولان به صورت محلی در دستور کار قرار گیرد اما در صورتی که مشکلات ادامه یافت از مرکز استان و در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی موضوع را شخصاً دنبال می شود تا این واحد تولیدی هر چه سریع تر به تولید برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول