اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تمهیدات لازم برای حضور دانش‌آموزان در مدارس قرچک در نظر گرفته شده است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با بیان اینکه همه مدارس به صورت روزانه ضدعفونی و نظافت می‌شوند، گفت: حضور دانش‌آموزان در مدارس کاملاً اختیاری است و هیچ اجباری برای حضور دانش‌آموزان وجود ندارد ولی برای حضور دانش‌آموزان و معلمان استفاده ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است.

تمهیدات لازم برای حضور دانش‌آموزان در مدارس قرچک در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خصوص بازگشایی مدارس و نحوه حضور دانش‌آموزان وحضور همکاران فرهنگی در مدارس اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ارسالی از اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و برگزاری جلسات متعدد در خصوص نحوه حضور دانش‌آموزان تمهیدات لازم در این خصوص در مدارس اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: حضور دانش‌آموزان در مدارس کاملاً اختیاری است و هیچ اجباری برای حضور دانش‌آموزان وجود ندارد اما حضور عوامل اجرایی، معلمان و همکاران فرهنگی در مدارس برای رفع اشکال است و باید همه عوامل اجرایی و معلمان نیز تمامی پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت را برای حضور در مدارس رعایت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: همه مدارس به صورت روزانه ضدعفونی و نظافت می‌شوند ولی برای حضور دانش‌آموزان و معلمان استفاده ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است.

بختیاری تصریح کرد: مدیران مدارس باید علائم بهداشتی و هشداری را در مدرسه نصب کنند و در معرض دید عموم قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: بازگشایی مدارس برای رفع اشکال است و دانش‌آموزانی که به دلایل مختلف دسترسی به فناوری و برنامه‌های تلویزیونی نداشتند می‌توانند در این مدت رفع اشکال کنند و این دانش‌آموزان باید جزو الویت‌های اصلی مدیران واحدهای آموزشی قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان داشت: مدیران مدارس نسبت به نحوه حضور دانش‌آموزان به خانواده‌ها باید اطلاع رسانی مطلوب را انجام دهند.

بختیاری تأکید کرد: هر اقدامی که در مدرسه انجام می‌شود بر اساس پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا است و هیچ نظر شخصی در خصوص نحوه حضور و فعالیت آموزشی اعمال نمی‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان گفت: این امیدواری را به خانواده‌ها می‌دهیم که مدارس و محیط‌های آموزشی به صورت روزانه ضدعفونی و نظافت می‌شود و از دانش‌آموزان نیز می‌خواهیم فاصله اجتماعی و موارد بهداشتی را رعایت کنند؛ سلامتی دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها در اولویت کاری بنده و همکارانم در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول