به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زددی نت، در شرایطی که بخش زیادی از مردم سنگاپور به علت شیوع ویروس کرونا مجبور به دورکاری هستند، قطع خدمات مخابراتی و ارتباطی شرکت ام ۱ مشکلات زیادی را برای آنها ایجاد کرده است.
ام ۱ در مورد جزئیات فنی این مشکل توضیحات چندانی را ارائه نکرده است، اما نقص یادشده باعث شد تا مشترکان خدمات فیبرنوری ام ۱ نتوانند از این خدمات استفاده کنند.
این شرکت اولین بار در تاریخ ۱۲ می وجود این مشکل را تایید کرد. مشکل یادشده تا ساعت شش بعدازظهر روز بعد ادامه یافت و در آن زمان ام ۱ مدعی حل آن شد. اما تا چهار ساعت برخی مشتریان ام ۱ کماکان مدعی عدم دسترسی به اینترنت وخدمات مخابراتی بودند. سرانجام بعد از گذشت سی ساعت از آغاز این مشکل سرانجام ام ۱ با صدور اطلاعیه ای در ساعت ۲ بعداز ظهر روز ۱۳ می از حل کامل این مشکل خبر داد.
رگولاتوری سنگاپور به ام ۱ دستور داده ضمن بررسی دقیق علل وقوع این مشکل برای جلوگیری از وقوع مجدد آن تمهیداتی در نظر بگیرد. انتهای پیام/