اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرماندهان ارتش در اصفهان به رزمایش مواسات پیوستند+تصاویر

ارتشی‌هایی پایگاه هوائی شهید بابائی اصفهان که این روزها داغ‌دار هم‌رزمان خود در حادثه انفجار ناوچه کنارک هستند به صف جهادگران برای توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی اضافه شده‌اند.

فرماندهان ارتش در اصفهان به رزمایش مواسات پیوستند+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همزمانی ماه مبارک رمضان با شیوع ویروس کرونا موجی از کمک‌های مردمی و سازمانی به دهک‌های ضعیف جامعه را به همراه داشت، به طوری که فقط در استان اصفهان بنابر آمار اعلام شده ۲۷۵ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

اقشار مختلف جامعه در این روزها سعی کرده‌اند از این قافله عقب نمانند و حتی شده در حد چند بسته محدود، نقشی در این رزمایش همدلی داشته باشند.

ارتشی‌هایی که این روزها داغ‌دار هم‌رزمان خود در حادثه انفجار ناوچه کنارک هستند نیز در ایام بیکار نبوده و به صف جهادگران برای توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی اضافه شده‌اند.

در همین رابطه حجت‌الاسلام مصطفی میرزایی مدیر روابط عمومی پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان تعداد ۵ هزار پرس افطاری گرم در روستا‌های اطراف پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان توزیع شد، علاوه بر این در شب‌های قدر در مجموع ۴۵۰۰ پرس غذای گرم دیگر در این روستا‌ها توزیع خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه اولویت پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان در کمک‌رسانی به مردم روستا‌های اطراف این پایگاه است ادامه داد: این پایگاه در راستای رزمایش کمک مؤمنانه هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع کرده است. 

 

میرزایی در خصوص دیگر اقدامات انجام شده این پایگاه برای مقابله با ویروس کرونا گفت: در راستا مقابله با بیماری کووید ۱۹ یک کارگاه تولید ماسک با ظرفیت تولید روزانه ۵۰۰ ماسک در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان راه‌اندازی شد که تولیدات این کارگاه میان سربازان و کارکنان پایگاه و همچنین اهالی روستا‌های اطراف پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان به صورت رایگان توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: ۱۵۰۰ ژل ضدعفونی‌کننده، ۲۰۰ پک بهداشتی شامل ژل ضدعفونی‌کننده، الکل و دستکش یک‌بارمصرف تهیه و در روستا‌های اطراف این پایگاه توزیع شده است.

میرزایی با اشاره به اینکه ارتش همیشه در بحران‌های اجتماعی در کنار مردم ایستاده است افزود: پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان با استفاده از خودروهای ضدعفونی‌کننده اقدام به سم‌پاشی و ضدعفونی معابر شهرستان گز و برخوار کرده است. 

 

از نکات قابل توجه در تصاویر این کمک‌ها، حضور میدانی فرماندهان پایگاه شهید بابایی اصفهان در فعالیت‌های حمایتی این پایگاه است.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ج۳۰/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول