اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تشکیل شعبه تخصصی مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در آسارا

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: به منظور اجرای اقدامات پیشگیرانه شعبه تخصصی مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در آسارا تشکیل شود.

تشکیل شعبه تخصصی مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در آسارا

فردین حکیمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه نخاله‌های ساختمانی ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز عامل ازبین برنده خاک است، گفت: رودخانه کرج نیز یکی از مناطقی به شمار می‌آید که محافظت از آن و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در این منطقه بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز با بیان اینکه تمامی موارد ساخت و ساز غیر مجازی که در حریم رودخانه انجام می‌شود منجر به آلودگی رودخانه کرج می‌شود، افزود: تمامی این موارد را به شهرداری اعلام می‌کنیم و انتظار داریم رسیدگی انجام شود.

حکیمی یادآور شد: سال گذشته 380 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه آسارا شناسایی و اعلام شد؛ همچنین حفاظت از محیط زیست تیم ویژه ای برای برخورد با ساخت و سازها تشکیل داد.

وی با اشاره به اینکه این تیم تأثیر بسزایی در زمینه مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز داشته است، بیان کرد: به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه لازم است یک شعبه تخصصی برای رسیدگی به تخلفات ساخت و ساز آسارا در دادگستری البرز شکل بگیرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول