اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نفرات برتر مسابقات مجازی پومسه قم معرفی شدند

مسابقات مجازی پومسه استان قم پس از پایان رقابت مردان و بانوان تکواندوکار کمربندهای زرد، سبز و آبی با عنوان «با ورزش در خانه کرونا را شکست می‌دهیم» برترین‌های خود را شناخت.

نفرات برتر مسابقات مجازی پومسه قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین دوره مسابقات مجازی پومسه استان قم همزمان با تعطیلی اماکن ورزشی و با برنامه‌ریزی هیات تکواندو با هدف کمک به قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و همچنین ایجاد انگیزه رقابتی بین تکواندوکاران هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام رسید.

این مسابقات ویژه ورزشکاران رشته پومسه برگزار شد و شرکت کنندگان با اجرای قسمت مشخص شده فرم با توجه به نمونه ارسالی و رده کمربند در زمان 15 ثانیه برای کسب رتبه‌های برتر با یکدیگر رقابت کردند، در حالی که مسابقات در مدت سه روز برنامه‌ریزی شد و به ترتیب کمربندهای زرد، سبز و آبی مسابقه دادند.

هیات تکواندو استان قم به پنج نفر برتر هر رده کمربند جایزه نقدی داد، در حالی که سه نفر با رای داوران و دو نفر نیز با رای و نظر اعضای کانال این هیات در فضای مجازی برگزیده شدند، رقابت‌هایی که در رده کمربند آبی بخش دختران با قهرمانی مبینا درویش‌زاده و نایب‌قهرمانی انسیه کوچک‌زاده پایان یافت.

در رده کمربند سبز بخش پسران نخستین دوره مسابقات پومسه مجازی هیات تکواندو استان قم با عنوان پویش «با ورزش در خانه کرونا را شکست می‌دهیم» بر اساس نظر داوران محمدحسین محمدی رتبه نخست را کسب کرد و بر اساس رای اعضای کانال هیات تکواندو در رده کمربند آبی پسران به ترتیب محمدجواد احدی و امیررضا موافق قهرمان و نایب‌قهرمان شدند.

در رده کمربند زرد دختران و با رای داوران به ترتیب حنانه ترجیح، نازنین‌رقیه احمدی و هستی محمدی اول تا سوم شدند و در همین رده بر اساس رای اعضای کانال هیات تکواندو در فضای مجازی، عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی به ترتیب نصیب الهام اسعدی و ماهان کج‌کلاه شد.

در رده کمربند سبز دختران و بر اساس رای داوران، کیمیا ملاتقی، محدثه گودرزی و زینب احمدی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و بر اساس رای فضای مجازی نیز پانیذ زرگر و حانیه‌سادات حسینی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند، ضمن اینکه در رده کمربند آبی پسران با رای داوران مجتبی سعادتمند، محمدمهدی یعقوبی و علیرضا سعادتمند رتبه‌های برتر را به دست آوردند، ضمن اینکه در رده کمربند آبی دختران و با رای داوران یگانه ذوقی، هستی ابراری و فاطمه شریعتی‌فر مقام‌های برتر را نصیب خود کردند.

خبر دیگر از هیات تکواندو استان قم به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای یک دوره آموزشی اختصاص دارد و بر اساس آن آقایان و بانوان این هیات به منظور شرکت در آزمون هماهنگی مربیان سال 1399 اقدام کردند، ضمن اینکه فدراسیون این رشته نیز در ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقات غیر حضوری پومسه برنامه‌ریزی کرده و عواید حاصل از آن صرف کمک به خانواده‌های تکواندوکار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا می‌شود.

این رقابت‌ها در حالی برگزار می‌شود که با تصمیم کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو و با هدف افزایش انگیزه شرکت کنندگان در مسابقات پومسه غیر مجازی کشور، نفرات اول و دوم به رقابت‌های ورود به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد، ضمن اینکه نفرات اول تا سوم این مسابقات حکم و مدال می‌گیرند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول