اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

احداث 3 پاسگاه حفاظت از منابع طبیعی در مسیر آستارا-تالش

رئیس اداره منابع طبیعی و آب‌خیزداری شهرستان آستارا از احداث سه پایگاه حفاظت از اراضی جنگلی در مسیر آستارا-تالش خبر داد.

احداث 3 پاسگاه حفاظت از منابع طبیعی در مسیر آستارا-تالش

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سیده نسرین غزنوی عصر امروز در جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: پاسگاه‌های بازرسی قلعه، کوته‌کومه و چلوند به امکانات رصد و پایش تجهیز شده‌اند، اما در بخش مانیتورینگ با مشکل مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه مأموران یگان حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا طی روزهای اخیر در منطقه سوهای لوندویل و بهارستان چهار قاچاق‌چی چوب با ادوات دستگیر کرده‌اند، گفت: به افراد سابقه‌دار این حوزه نباید اجازه سکونت داد، چراکه ممکن است دوباره به تخریب جنگل و اراضی طبیعی اقدام کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا با اشاره به احدث یک پاسگاه عملیاتی در منطقه اسپینه تصریح کرد: ساخت و استوارسازی سه پاسگاه دیگر در مسیر آستارا-تالش در دستور کار قرار گرفته است که به لحاظ تأمین نیروی انسانی موردنیاز پاسگاه‌ها با کمبود مواجه هستیم.

فرماندار شهرستان آستارا نیز در جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه شهرستان آستارا به یک انبار کشف کالای قاچاق نیاز دارد، اظهار کرد: با این اقدام، کالاهای کشف‌شده در یک مکان مشخص انبارشده و دسترسی ما به آن‌ها آسان می‌شود.

حسن رستم‌زاد قاچاق کالا را به عنوان بزرگ‌ترین تهدید برای جهش تولید در کشور دانست و تصریح کرد: قاچاق کالا تهدید جدی در راستای جهش تولید در کشور محسوب می‌شود که با رعایت تمام جوانب و تشکل مستمر کارگروه فوق و پی‌گیری مصوبات آن می‌توان با این پدیده شوم مقابله کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول