اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تأکید مقامات قضایی عراق بر همکاری با نخست وزیر جدید برای مبارزه با فساد اداری

مقامات شورای عالی قضایی عراق امروز طی دیدار با نخست وزیر این کشور بر آمادگی خود برای همکاری در زمینه مبارزه با جرایم و به خصوص فساد اداری و تروریسم تاکید کردند.

تأکید مقامات قضایی عراق بر همکاری با نخست وزیر جدید برای مبارزه با فساد اداری

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، قاضی «فائق زیدان» رئیس شورای عالی قضایی عراق روز چهارشنبه بر حمایت از نخست وزیر عراق در پرونده مبارزه با فساد تاکید کرد.

شورای عالی قضایی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: «زیدان به همراه موفق العبیدی، رئیس دادستانی کل و جاسم محمد عبود، رئیس کمیته نظارت قضایی و رحیم عبد حسن، مدیر کل دایره حراست قضایی امروز به دیدار مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق رفتند».

بر اساس این بیانیه رئیس شورای عالی قضایی و نخست وزیر عراق بر اهمیت همکاری میان دو قوه قضائیه و مجریه برای اجرای حاکمیت قانون تاکید کردند.

زیدان همچنین حمایت خود را از خط مشی نخست وزیر در مبارزه با همه اشکال جرایم و بخصوص در مبارزه با فساد اداری، تروریسم و جرایم سازمان یافته اعلام کرد.

یکی از اهداف اعتراضات اکتبر سال ۲۰۱۹ تاکنون در عراق مبارزه با فساد اداری در این کشور بوده و مصطفی الکاظمی که چند روزی است سکاندار پست نخست وزیری شده، رسیدگی به این پرونده را در راس اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول