اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

راهپیمایی روز قدس خودرویی شد

راهپیمایی روز قدس به صورت خودرویی برگزار می‌شود و مسیر این راهپیمایی خودرویی از میدان استقلال به طرف خیابان امام خمینی و میدان بسیج به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده است.

راهپیمایی روز قدس خودرویی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هماهنگی برنامه‌های روز قدس به صورت ویدئو کنفرانس در زنجان برگزار شد.
در این جلسه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای روز قدس اعلام و طبق هماهنگی قرار شد که راهپیمایی ویژه این روز به صورت خودرویی برگزار شود.
استاندار زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه روز قدس در حقیقت روز مستضعفین و مظلومین، روز اتحاد و وحدت مسلمین و آزادی خواهان علیه ظالمان و غاصبان جهان است، اظهار کرد: سران رژیم غاصب صهیونیستی بارها اعتراف کرده‌اند که حیاتشان به قدس بستگی دارد به همین خاطر به دنبال به دست آوردن آن هستند.
فتح‌الله حقیقی به اهمیت گرامیداشت روز تاریخی قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس روز همبستگی همه مسلمانان است.
وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای روز قدس بیان کرد: امسال برنامه‌های این روز با در نظر گرفتن شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
استاندار زنجان افزود: در همین راستا باید مسیری برای راهپیمایی خودرویی انتخاب شود که از حضور و تجمع مردم جلوگیری شده و امنیت نیز تأمین شود.
وی بر ضرورت رعایت فاصله اجتماعی در راهپیمایی خودرویی و ضدعفونی مسیر راهپیمایی تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در آماده‌باش بوده و هر نوع اقدام باید با نظر دانشگاه علوم پزشکی و ستاد ملی کرونا برگزار شود.
حقیقی به بازگشایی مدارس نیز اشاره کرد و افزود: حضور دانش‌آموزان در مدارس اجباری نیست و دایر کردن کلاس‌ها با هدف رفع اشکال است.

روز قدس تعطیلی ناپذیر است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این باره گفت: روز قدس تعطیل ناپذیر بوده و این روز به عنوان نمادی برای مبارزه با تفکر صهیونیستی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر با اشاره به اینکه به دلیل وضعیت فعلی و انتشار ویروس کرونا و شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های روز قدس پررنگ‌تر برگزار می‌شود، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های متعددی برای این روز در نظر گرفته‌اند که در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های روز قدس با محوریت شهید سلیمانی و اعلام انزجار از طرح معامله قرن که توسط ترامپ مطرح شده اجرایی می‌شود، تصریح کرد: با توجه به نزدیکی روز قدس با سوم خرداد، پیام‌‌های سوم خرداد در تبلیغات روز قدس انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس به صورت خودرویی خبر داد و افزود: مسیر این راهپیمایی خودرویی از میدان استقلال به طرف خیابان امام خمینی و میدان بسیج به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده، در صورت تایید نهایی برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق هماهنگی انجام شده راهپیمایی به صورت محدود پس از برگزاری نماز جمعه در شهرهای دارای وضعیت سفید برگزار می‌شود.

راهپیمایی نباید منجر به تجمع مردم شود

در ادامه نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ضمن تأکید بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مراسم روز قدس بیان کرد: فقط راهپیمایی خودرویی برای روز قدس از سوی وزارت بهداشت مورد تایید بوده و راه‌اندازی غرفه فرهنگی در حین اجرای این مراسم نباید منجر به تجمع مردم شود.

پرویز قزلباش تصریح کرد: استان زنجان شرایط حساسی دارد و نباید اجرای برنامه در این روز منجر به تجمعات مردمی شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این جلسه به برخی از برنامه‌های روز قدس اشاره کرد و گفت: آحاد مردم و بسیجیان برای راهپیمایی خودرویی و موتوری اعلام آمادگی کرده و برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

ابوالفضل طهماسبی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای روز قدس در بستر فضای مجازی بیان کرد: سپاه و بسیج نهایت همکاری را برای برگزاری مطلوب برنامه‌های روز قدس خواهند داشت.

لازم به ذکر است، پخش شعار، مداحی و سخنرانی و قرائت قطعنامه در طول راهپیمایی روز قدس، پخش پیا‌م‌های موضوعی سوم خرداد از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت روز قدس خواهد بود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول