اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تاکید امام جمعه سلطانیه بر عدم حضور همزمان دانش آموزان در مدارس

امام جمعه سلطانیه با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای بازگشایی مدارس، بر عدم حضور همزمان همه دانش‌آموزان در مدارس تاکید کرد و گفت: آنچه مهم است باید همه مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی رعایت شود.

تاکید امام جمعه سلطانیه بر عدم حضور همزمان دانش آموزان در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت اسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) به فضائل شب‌های قدر اشاره و اظهار کرد: شب قدر برتر از هزار ماه و معادل ۸۴ سال پر برکت و با ارزش است.

وی با اشاره به وضعیت کشور و تمام دنیا به خاطر شیوع ویروس کرونا و اثرگذاری آن بر فعالیت‌ها و مجالس و محافل و مدارس و محروم بودن از حضور در مساجد و بازگشایی مساجد فقط در شب‌های قدر افزود: شب قدر، شب کسب فضائل و برکات الهی و شب عروج معنوی است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه جلسه شورای آموزش و پرورش جلسه خدمت به علم و دانش است به مقتضای جلسه به علم حضرت امیرالمومنین علی(ع) اشاره و با مقایسه علم آن حضرت با علم جانشین حضرت سلیمان که در یک چشم به هم زدن تخت ملکه سبا را آورد و در حالی که فقط بعضی از علم الهی را دارا بود، افزود: حضرت امیرالمومنین علی(ع) مخزن همه علوم الهی بود.

وی با اشاره به دستور جلسه مبنی بر بازگشایی مدارس و با تاکید بر عدم حضور همزمان همه دانش آموزان در مدارس گفت: آنچه مهم است باید همه مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی رعایت شود.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول