اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تسهیل در روند اجرای پروژه‌های برق‌رسانی در سمنان

رئیس خزانه معین استان سمنان با اشاره به اجرای پروژه‌های مهم و همچنین برق‌رسانی به همه شهرها و روستاهای استان، تسهیل در روند اجرای به هنگام این پروژه‌ها را ضروری خواند.

تسهیل در روند اجرای پروژه‌های برق‌رسانی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نبی‌الله فولادی ظهر امروز در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، ذی‌حساب شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان را معرفی کرد.

رئیس خزانه معین استان سمنان به اجرای پروژه‌های مهم و همچنین برق‌رسانی به همه شهرها و روستاهای استان اشاره کرد و آن را بسیار مهم دانست.

وی اظهار کرد: خدمات برق بسیار بااهمیت است و ذی‌حساب هم می‌تواند در روند اجرای به هنگام پروژه‌ها تسریع و تسهیل سازی کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان نیز از حضور ذی‌حساب‌های توانمند در مجموعه صنعت توزیع برق ابراز خرسندی کرد و گفت: اعتباراتی که در بخش پروژه‌های عمرانی برق‌رسانی جذب می‌شود، با توجه به وجود تنگنای شدید مالی در صنعت برق بسیار بااهمیت است که با همکاری و پیگیری ذی‌حساب، این مهم به نحو شایسته‌ای عملیاتی می‌شود.

سیدمحمد موسوی‌زاده افزود: حضور ذی‌حساب برای مأموریت روند تنظیم صورت‌های اساسی مالی و ارائه آن در جلسه مجمع عمومی و همچنین شرکت در جلسات کمیسیون معاملات بسیار اثربخش است و یک ضرورت محسوب می‌شود.

در این آیین از تلاش و زحمات مهدی عباسی در مدت حضور در این شرکت در مسؤولیت ذی‌حساب تقدیر و شهرام مشکی‌نسب‌بمی‌پور به‌عنوان ذی‌حساب جدید شرکت توزیع برق استان سمنان معرفی شد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول