اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

نشست مجازی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری برگزار می‌شود

نشست مجازی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

نشست مجازی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری برگزار می‌شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، نشست مجازی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز آموزش عالی کشور، شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، با حضور منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

این نشست مجازی به میزبانی اداره کل روابط عمومی وزارت علوم و با محوریت بررسی فعالیت‌های انجام شده در حوزه مقابله با بیماری کرونا از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور و همچنین تعیین دستور کار و تبیین برنامه های روابط عمومی در سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.
در این نشست ویدئو کنفرانسی، علاوه بر سخنرانی غلامی، گزارشی از فعالیت های انجام شده و برنامه های پیش روی اداره کل روابط عمومی وزارت علوم و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور توسط علیرضا عبداللهی نژاد ارائه می شود و سپس نمایندگان منتخب روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور نیز نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان خواهند کرد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول