اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعطای وام ۲ میلیون تومانی به رانندگان تاکسی در همدان

مدیرمعاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان از اعطای ۲ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی در همدان خبر داد.

اعطای وام ۲ میلیون تومانی به رانندگان تاکسی در همدان

میلاد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از توزیع بسته‌های معیشتی و اعطای وام 2 میلیون تومانی به تاکسیداران همدان خبر داد و اظهار کرد: بسته‌های معیشتی و وام 2 میلیونی طبق لیست اعلام شده توسط مسوولان خطوط تاکسی‌ها با اولویت در اختیار تاکسیداران قرار داده می‌شود.

وی با اشاره به قول پرداخت وام 2 میلیونی به تاکسیدارانی که دارای مشکل معیشتی بودند و توسط مسوولان خطوط تاکسی درون‌شهری به سازمان معرفی شده‌اند گفت: این افراد از  ۲۵ اردیبهشت‌ماه برای اخذ معرفی نامه برای مراجعه به بانک باید به معاونت تاکسیرانی شهرداری همدان مراجعه کنند.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با تاکید به اینکه این وام به صورت قرض‌الحسنه است خاطرنشان کرد: با پیگیرهای صورت گرفته در خصوص حمایت از رانندگان حمل ونقل عمومی شهری آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، بهای خدمات تمدید پروانه و بهره‌برداری تاکسی به مدت یک سال برای تاکسیداران رایگان شد.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما ارائه خدمات لازم و مطلوب به همشهریان و حمایت از رانندگان است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول