اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جبران خسارت سیل در شهر زیراب هنوز به جایی نرسید

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب گفت: پیگیری‌های انجام‌شده برای جبران خسارت سیل شهر زیراب از سال 94 هنوز به جایی نرسید.

جبران خسارت سیل در شهر زیراب هنوز به جایی نرسید

محمود امیر‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به توانمندی‌ها و مشکلات شهر زیراب، گفت: شهر زیراب درآمد پایدار ندارد و کمبود نقدینگی لازم برای مدیریت شهری از مهم‌تر‌ین مشکل شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب سوادکوه به استفاده ادارات و نهاد‌های مختلف از منابع موجود در شهر اشاره کرد و افزود: ادارات و نهاد‌های مختلفی که از منابع شهر مانند رودخانه سود می‌برند در ضرر‌های مرتبط با آن هم باید مشارکت کنند و شایسته نیست در مواردی مانند سیل سال‌های اخیر و ضرر‌هایی که برای شهرداری به همراه داشت شاهد آن باشیم که اداراتی که از رودخانه سود بردند در ضرر ایجاد‌شده مشارکت نکنند.

وی خاطر نشان کرد: از صبوری خسارت‌دیدگان از سیل سال‌های اخیر در شهر زیراب تشکر می‌کنم و این شهروندان هم باید به حقوق خود برسند و پیگیری‌های انجام‌شده برای جبران خسارت سیل سال ۹۴ در شهر زیراب هنوز به جایی نرسید.

امیر‌پور از پیگیری شهرداری زیراب برای دریافت وام ۵ میلیارد تومانی برای کاهش بدهی شهرداری زیراب خبر داد و افزود: در شورای شهر هم برای کاهش بدهی‌های شهرداری زیراب و همراهی با برنامه‌های شهرداری، کمک می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب سوادکوه از تخریب پارک معلم در جنب میدان شهر انتقاد کرد و با یادآوری اینکه در شورای دوره سوم مبلغ ۶۰ میلیون تومان از میراث فرهنگی برای تجهیز آن بودجه دریافت شده بود، خاطر نشان کرد: پارک معلم شهر زیراب بدون برنامه تخریب شد و منطقی نیست که وقتی برنامه‌ای وجود نداشت، نباید اقدام به تخریب می‌شد و اگر پول نبود چرا تخریب شد و اگر با طرح اقدام به تخریب شد چرا هنوز اقدامی برای اجرای برنامه انجام نشد و چرا شورای شهر در این زمینه سکوت کرده بود.

امیر‌پور، اظهار کرد: اقدامات اولیه برای طرح پارک میان‌سی در ۲۰ هکتار و با تلاش شورای دوره چهارم انجام شد و شهرداری نیاز به درآمد پایدار دارد و باید در این زمینه تلاش کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول