اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع کمک‌های مؤمنانه بین مددجویان بهزیستی سرخه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرخه از توزیع کمک‌های مؤمنانه بین مددجویان خبر داد و گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا با همکاری مردم کمک‌های همه جانبه‌ای نسبت به نیازمندان صورت گرفته است.

توزیع کمک‌های مؤمنانه بین مددجویان بهزیستی سرخه

ابوالقاسم رستمی‌گرجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه با اشاره به نقش بهزیستی در رزمایش بزرگ «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان در بیانات خودشان بر حمایت از مستمندان و قشر آسیب‌دیده در زمان گسترش بیماری کرونا تأکید کردند و در همین راستا قرارگاه این رزمایش مردمی تشکیل شد.

وی بیان کرد: نقش بهزیستی در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، کمک به افراد آسیب‌دیده و ایجاد اشتغال و کارآفرینی با همکاری دستگاه‌های اجرایی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه بوده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرخه تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش، ایجاد وحدت و همدلی بین اقشار مختلف جامعه و همچنین همکاری همه‌جانبه بین سپاه، امام جمعه سرخه و فرمانداری و تمام مسؤولان شهرستان برای کمک به افراد آسیب‌دیده بوده است.

رستمی‌گرجی با بیان اینکه کمک‌های همه جانبه‌ای نسبت به نیازمندان و خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی با شیوع ویروس منحوس کرونا صورت گرفته و همراهی و همیاری مردم سرخه را در این خدمت‌رسانی نمی‌توان نادیده گرفت، افزود: استقبال مردم و خیران نسبت به کمک‌رسانی به مردم و جامعه هدف نیازمند قابل‌توجه بوده است و بار دیگر مردم ما خوش درخشیدند و باید از این مردم پرتلاش و پویا قدردانی کرد.

وی گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و پیامدهای مختلف اجتماعی و اقتصادی این بیماری، سازمان بهزیستی کشور بنا بر رسالت و وظیفه ذاتی خود اقدامات مؤثر و پایداری را در ابعاد مختلف اجتماعی، روانی و اقتصادی عموم جامعه و جامعه هدف انجام داد که یکی از این اقدامات همکاری و همراهی در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بوده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرخه عنوان کرد: طرح‌هایی که در ماه مبارک رمضان برای افراد زیرپوشش اجرا می‌شود، شامل توزیع پک بهداشتی و سبد کالا بین افراد آسیب‌دیده، تماس تلفنی برای جویا شدن از وضع مددجویان و معلولان و پیگیری وضع آن‌ها در زمینه بیماری‌های واگیردار است.

رستمی‌گرجی تأکید کرد: هیچ‌ یک از مددجویان زیرپوشش اداره بهزیستی شهرستان سرخه به بیماری کرونا مبتلا نشده‌اند و با توجه به حمایت بهزیستی که به‌صورت نقدی و غیرنقدی انجام گرفته است، سعی کرده‌ایم حمایت همه‌جانبه‌ای نسبت به جامعه هدف داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امید است با مشارکت داوطلبانه و جهادی، حفظ کرامت انسانی و آبروی افراد و کمک به یکدیگر این روزهای سخت سپری شود و با توکل به خداوند متعال و رعایت توصیه‌های بهداشتی با هم شکست ویروس کرونا را در ایران اسلامی جشن بگیریم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول