اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی تمدید شد

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در رابطه با اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 و تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته منتشر شد.

مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی تمدید شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در رابطه با اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته منتشر شد.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: پیرو اطلاعیه‌ ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۹ در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و انتشار دفترچه راهنمای آزمون مذکور در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۹، ضمن اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون فوق‌الذکر بدین‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون فوق می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۹/۰۲/۲۳) برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز شنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه خود در آزمون مذکور اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت نموده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کد رشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اصلاحات دفترچه از این آدرس در دسترس است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول