اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رفع مشکلات کارخانه تولید کنسانتره سیرجان با ورود دادستانی

دادستان سیرجان گفت: پس از کسب گزارشی مبنی بر ایجاد مشکلاتی برای خط انتقال برق به یک کارخانه تولیدی در سیرجان، بلافاصله دادستانی به موضوع ورود و دستورات قضایی جهت برطرف شدن موانع راه‌اندازی خط تولید کنسانتره در این کارخانه صادر شد.

رفع مشکلات کارخانه تولید کنسانتره سیرجان با ورود دادستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز با هدف بررسی روند آغاز فعالیت کارخانه تولید کنستانتره شرکت زرین گوهر سیرجان، دادستان سیرجان به همراه سرپرست فرمانداری و تعدادی از مدیران شهرستان از این کارخانه بازدید کردند.

محسن نیکورز دادستان سیرجان اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر ایجاد مشکلاتی برای خط انتقال برق به یک کارخانه تولیدی در سیرجان، بلافاصله دادستانی به موضوع ورود و دستورات قضایی جهت برطرف شدن موانع راه‌اندازی خط تولید کنسانتره در این کارخانه صادر شد.

وی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن بخشی از مسیر خط انتقال برق به این واحد تولیدی در املاک شخصی، مشکلاتی از ناحیه معارضین ایجاد شده بود که پس از برگزاری چندین جلسه مشترک نهایتا با اصلاح بخشی از پروژه انتقال برق، مشکل چند ماهه انتقال برق به این واحد تولیدی برطرف شد.

دادستان سیرجان افزود: خط تولید کنسانتره این کارخانه که در ۱۷ کیلومتری محور سیرجان بندرعباس واقع شده، در فاز اول ۲۵۰ هزار تن کنسانتره تولید خواهد کرد که می‌تواند تولید خود را تا ۵۰۰ هزار تن نیز افزایش دهد.

نیک‌ورز با بیان اینکه فاز اول این کارخانه با اشتغالزایی مستقیم ۷۰ نفر و غیرمستقیم ۱۵۰ به زودی آغاز به کار خواهد کرد، افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوص فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/33887/ق/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول