اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تصادف راز گردوهای قاچاق را برملا کرد/ برخورد تریلی با کامیون با ۲ کشته و کشف ۲ تن گردوی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق گفت:در اثر تصادف تریلی با کامیون در اتوبان پیامبر اعظم(ص) 2 تن کشته و 2 تُن گردوی قاچاق کشف شد .

تصادف راز گردوهای قاچاق را برملا کرد/ برخورد تریلی با کامیون با ۲ کشته و کشف ۲ تن گردوی قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از  پایگاه خبری پلیس، علی اسدیان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف فوتی، ماموران گشت کلانتری و پلیس راه، برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه، یک دستگاه کامیونت فوتون در اتوبان پیامبر اعظم(ص) با یک دستگاه تریلی برخورد کرد و در نتیجه، راننده کامیونت فوت و سرنشین آن مصدوم شدند که متاسفانه در مسیر انتقال به بیمارستان هر 2 جان باختند.

اسدیان خاطرنشان کرد: علت نامه تصادف برابر اعلام کارشناسان پلیس راه خواب آلودگی راننده تریلی و عدم توجه به جلو بوده که پس از برخورد با گاردریل در طرف دیگر اتوبان با کامیونت برخورد کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران به بار کامیون مشکوک شده و در بازرسی از آن  2 تُن گردو قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش این محموله را یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده اند، با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست ، موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه 197 در میان بگذارند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول